GRP
Mənası: GRP (ing. Gross Rating Point) – ümumi reytinq göstəricisi. Reklam kampaniyasının əhatə dairəsini ölçən bir metrikadır. GRP, reklamın nə qədər insan tərəfindən görüldüyünü göstərir və reklamın yayımlanma tezliyini və hər bir yayımın izləyici sayını nəzərə alır. Yüksək GRP əldə etmək, reklam kampaniyasının daha çox insan tərəfindən görülməsi deməkdir. Marketinq və reklam sahələrində geniş istifadə olunur.
Mənbəyi: Söz ingilis dilindən götürülmüşdür. "Gross" (ümumi) və "Rating Point" (reytinq balı) sözlərinin birləşməsindən əmələ gəlmişdir. "Rating Point" termini isə televiziya və radio yayımlarının izləyici/dinləyici reytinqinin ölçülməsi kontekstində yaranmışdır.