Diaqnostik
Mənası: sif. [yun. διάγνωσις "təyin edəbilmə qabiliyyəti"] təhs. Diaqnostik, əsasən təhsil sahəsində istifadə olunan bir termin olub, müəyyən bir vəziyyətin, problemin və ya bacarığın müəyyən edilməsi üçün aparılan sistemli bir qiymətləndirmə prosesini ifadə edir. Bu proses, mövcud vəziyyətin dəqiq təsvirini vermək və gələcək tədbirlər üçün əsas təmin etmək məqsədi daşıyır. Diaqnostik qiymətləndirmə, tələbələrin mövcud biliklər səviyyəsini, qabiliyyətlərini və ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün istifadə olunur. Nəticələr, tədris prosesinin effektivliyinin artırılması və fərdi tələbələrə uyğunlaşdırılmış təlim strategiyalarının tətbiqi üçün əsas rol oynayır. Həmçinin tibb sahəsində xəstəliyin və ya vəziyyətin müəyyən edilməsi üçün istifadə olunan müayinə və ya testlər üçün də istifadə oluna bilər.
Mənbəyi: Yunanca διάγνωσις (diagnōsis) sözündən götürülmüşdür. "dia" - "aralıqda", "gnōsis" - "bilik" mənalarını verir. Beləliklə, sözün əsl mənası "aralıqda bilik" və ya "təyin etmək" kimi izah edilə bilər. Termin, təhsil və tibb sahələrində geniş yayılmışdır.
Sinonimləri: müəyyən edici, təyin edici, qiymətləndirici
Antonomləri: (Uyğun antonom yoxdur)
Misallar:
- Tələbələrin riyaziyyat bacarıqlarını qiymətləndirmək üçün diaqnostik test keçirilib.
- Həkim xəstənin vəziyyətini müəyyən etmək üçün diaqnostik müayinələr aparıb.
- Diaqnostik qiymətləndirmənin nəticələri tədris planının yenidən baxılmasını tələb edir.