Birpalatalı sifət olaraq, siyasi sistemlərdə yalnız bir qanunverici orqan palatasının mövcudluğunu ifadə edir. Yəni, qanun qəbul etmə prosesində tək bir palata iştirak edir və qanun layihələrinin qəbulu üçün ikinci bir instansiyanın səsverməsinə ehtiyac yoxdur. Bu, ikipalatalı sistemlərdən (məsələn, Senatla və Nümayəndələr Palatası ilə olan sistemlər kimi) fərqli olaraq, qanunverici prosesi daha sürətli və sadələşdirir.
Birpalatalı parlamentlərin əsas üstünlüyü qərar qəbul etmənin sürətliliyi və effektivliyidir. Çünki müxtəlif palatalar arasında razılaşma axtarmaq və potensial mübahisələri həll etmək üçün vaxt itirilmir. Bu, xüsusilə tez reaksiya tələb olunan vəziyyətlərdə, məsələn, fövqəladə hallarda, çox faydalıdır. Həmçinin, birpalatalı sistem, parlamentin tərkibini sadələşdirərək, idarəetmə xərclərini azalda bilər.
Ancaq birpalatalı sistemin çatışmazlıqları da vardır. Tək bir palata, müxtəlif maraqları və coğrafi bölgələri tam olaraq təmsil etməkdə çətinlik çəkə bilər. İki palatalı sistemlərdə olduğu kimi, ikinci bir yoxlama mexanizminin olmaması, qanunların qəbulunda səhvlərin riskini artırır. Həmçinin, birpalatalı sistemdə hakimiyyətin konsentrasiyası daha yüksək olur ki, bu da potensial olaraq hakimiyyətin sui-istifadəsinə səbəb ola bilər. Buna görə də, birpalatalı sistemin tətbiqi, ölkənin siyasi və sosial quruluşunu, həmçinin tarixi təcrübəsini nəzərə alaraq diqqətlə düşünülməlidir.
Birpalatalı sistemin tətbiqi ümumiyyətlə daha kiçik ölkələr və ya daha vahid bir siyasi mənzərəyə malik olan dövlətlər üçün daha uyğundur. Çünki daha geniş coğrafi bölgələr və daha çox müxtəlif maraq qrupları olan ölkələrdə, iki palatalı sistem daha effektiv və ədalətli təmsilçiliyi təmin edə bilər.