Akademik sifəti əsasən iki əsas mənada işlənir: birincisi, birbaşa akademiya ilə əlaqəli olanı, ikincisi isə akademizmin estetik və metodoloji prinsiplərinə uyğunluğu ifadə edir.
Birinci mənada "akademik" sözü bir müəssisə, tədqiqat mərkəzi və ya təhsil ocağı kimi akademiyaya aid olan hər şeyi ifadə edir. Məsələn, "akademik lüğət" dedikdə akademik dairələr tərəfindən tərtib edilmiş, elmi dəqiqlik və əhatəlilik tələblərinə cavab verən bir lüğətdən söhbət gedir. Eyni şəkildə, "akademik kitabxana" da geniş elmi ədəbiyyat fondu olan, elmi-tədqiqat işləri üçün resurslar təqdim edən bir kitabxananı ifadə edir. Bu mənada "akademik" sözü rəsmiyyət, elmi ciddiyyət və sistematik yanaşmanı ifadə edir.
İkinci mənada isə "akademik" sözü, əsasən incəsənət və ədəbiyyat sahələrində istifadə olunur və akademizmin ənənələrinə, prinsiplərinə və qaydalarına uyğunluq mənasını verir. Bu mənada akademik yanaşma, ənənəvi formalara, klassik üsluba və qəliblərə riayət etməyi, orijinallıqdan daha çox dəqiqlik və ustalığa üstünlük verməyi nəzərdə tutur. Bəzi hallarda, "akademik" ifadəsi bədii yaradıcılıqda innovasiya və təcrübədən uzaqlaşma, bədii təxəyyülün məhdudlaşdırılması kimi qəbul edilə bilər. Lakin, bu interpretasiya həmişə mənfi deyil; bəzi yaradıcılar məhz akademik qaydalar çərçivəsində ustalıq səviyyəsinə çatırlar. Beləliklə, bu mənada "akademik" sözü bədii yaradıcılıqdakı bir üslub və yanaşmanı təsvir etməkdə istifadə olunur.
Qısacası, "akademik" sözü müxtəlif kontekstlərdə fərqli mənalar daşısa da, hər iki halda da sistematiklik, dəqiqlik və elmi ciddiyyət kimi ümumi xüsusiyyətləri əks etdirir.