terminlər 0 baxış 0 reaksiya Düzəliş

Sosial Reklam

Mənası: Qeyri-kommersiya xarakteri daşıyan, Azərbaycan Respublikasının müstəqilliyi və dövlətçiliyinin möhkəmləndirilməsi, ictimai əhəmiyyətli məsələlərin həlli, vətəndaşların sağlamlığının qorunması, ətraf mühitin mühafizəsi, təhsilin inkişafı, mədəniyyətin qorunub saxlanması və digər sosial problemlərin həllinə yönəlmiş ictimai maarifləndirmə məqsədi daşıyan informasiya və təbliğat vasitələrindən istifadə edən kampaniyalardır. Sosial reklamın əsas məqsədi ictimai rəyin formalaşdırılması, davranış dəyişikliyinə nail olmaq və sosial məsuliyyət hissinin artırılmasıdır. Bu reklamlar müxtəlif media kanalları (televiziya, radio, internet, çap məhsulları və s.) vasitəsilə yayılır və əhalinin müəyyən bir hissəsinə təsir göstərməyə yönəlmişdir. Sosial reklamlar, kommersiya reklamlarından fərqli olaraq, heç bir mənfəət əldə etmək məqsədi güdmür.

Sahə:

  • İctimai əlaqələr
  • Marketinq
  • Reklamçılıq
  • Sosial iş
  • Kütləvi informasiya vasitələri
  • Siyasi elmlər
  • Sosiologiya
Söz-söhbət (0)

Bu haqda yaz