Təşviqat Materialları
Mənası: Seçki (referendum) kampaniyası zamanı dərc edilməsi və ya digər üsullarla yayılması nəzərdə tutulan seçkiqabağı (referendumqabağı) təşviqata həsr edilmiş çap məhsulları, audio-vizual materiallar, elektron resurslar və digər vasitələr. Bunlara plakatlar, bukletlər, qəzet elanları, televiziya və radio reklamları, sosial media postları, veb-saytlar, mitinqlər zamanı paylanan materiallar və s. daxildir. Təşviqat materiallarının məqsədi seçicilərin (referendum iştirakçılarının) müəyyən bir namizədi və ya referendumda səsvermənin nəticəsini dəstəkləməyə inandırmaqdır. Bu materiallar həm müsbət, həm də mənfi xarakter daşıya bilər, namizədin və ya referendum mövzusunun müsbət və ya mənfi cəhətlərini vurğulaya bilər. Qanunvericiliyə əsasən təşviqat materiallarının hazırlanması və yayılmasına dair müəyyən qaydalar və məhdudiyyətlər mövcuddur.
Sahə:
- Siyasi Elmlər
- Hüquq
- Media və Kommunikasiya
- Seçki Texnologiyaları
- Reklam
- İctimai Əlaqələr