İsrail adı, qədim yəhudi ədəbiyyatında və Bibliyada mühüm yer tutan, dərin mənalar ehtiva edən bir addır. Sadəcə "mübariz Allah" və ya "mübariz Tanrı" kimi tərcümə edilməsindən daha çox, bu ad Allahın xalqı ilə olan mürəkkəb və dinamik əlaqəsini əks etdirir.
İsrail adı, Yaqub peyğəmbərin Allahla güclü mübarizəsindən sonra ona verilmiş bir addır. Genesis 32-ci fəsildə təsvir olunan bu mübarizə, təkcə fiziki bir gücləşmə deyil, həm də ruhani bir mübarizədir. Yaqub, Allahın qüdrəti ilə üz-üzə gəlir və Ona yalvarır, nəticədə Allahın lütfünü qazanır. Bu mübarizənin nəticəsi olaraq, Yaqub "İsrail" adını alır, bu da "Allahla mübarizə aparan" və ya "Allahla mübarizədə qalib gələn" kimi tərcümə edilə bilər. Beləliklə, ad, sadəcə Allahın gücünü deyil, həm də insanın Allahla münasibətindəki mübarizəni, iradəni və təslim olmağı əks etdirir.
Adın əhəmiyyətini daha yaxşı anlamaq üçün, "İsrail" sözünün kökü olan İbrani sözünün (יִשְׂרָאֵל - Yisra'el) tərkib hissələrinə baxmaq lazımdır. "İs" (יִשׂ) "olmaq" və ya "var olmaq" mənasını verir, halbuki "El" (אֵל) Allah deməkdir. Beləliklə, "İsrail" "Allah ilə olan" və ya "Allahın varlığı ilə mübarizə aparan" kimi də təfsir edilə bilər. Bu təfsir, Yaqubun Allahla olan davamlı münasibətinin, Onun qüdrəti ilə uzlaşmasının və Onun iradəsinə tabe olmasının simvoludur.
Bundan əlavə, Bibliya şərhlərində qeyd edildiyi kimi, "İsrail" adı yalnız Yaquba deyil, sonradan onun nəslindən olan bütün yəhudi xalqına da aid edilmişdir. Beləliklə, ad milli bir kimlik və qürur mənbəyinə çevrilib, xalqın Allahla olan tarixi əlaqəsini və mübarizələrini simvollaşdırır. "Ra"nın (ר) də adda işlənməsi, Allahın gücünün və qüdrətinin təkrarlanan və davamlı təsvirini verir.
Nəticə etibarilə, İsrail adı sadə bir ad deyil, dərin məna və tarixi yük daşıyan bir simvoldur. O, Allahın gücünü, insanın iradəsini və inancını, həmçinin bir xalqın Allahla olan əlaqəsinin davamlılığını əks etdirir.