Aşura, İslam tarixinin ən faciəli və eyni zamanda ən müqəddəs günlərindən birinə verilən addır. Bu ad, hicri təqvimi ilə Məhərrəm ayının onuncu gününü, 680-ci ildə (bəzi mənbələrə görə 661-ci il) Kərbəla səhrasında İmam Hüseyn (ə) və onun 72 sədaqətli yoldaşının Yezid ordusu tərəfindən şəhadətə yetirildiyi günü ifadə edir.
Aşura sözünün etimologiyasına nəzər salsaq, "on" mənasını verən Ərəb sözü olan "عشرة" (əşərə) kökündən əmələ gəldiyini görərik. Beləliklə, Aşura, sadəcə olaraq Məhərrəm ayının onuncu günü deməkdir. Lakin bu günün əhəmiyyəti, İmam Hüseynin qətlindən qat-qat daha böyükdür. O, yalnız bir tarix deyil, eyni zamanda İslam tarixində ədalət, haqq, özgürlük və insanlıq uğrunda mübarizənin simvolu olaraq qəbul edilir.
Kərbəla faciəsi Aşura gününü İslam dünyasında matəm və əzab günü kimi qəbul etdirməklə yanaşı, eyni zamanda ədalət və haqq yolunda mübarizənin, zülmə qarşı müqavimətin və fədakarlığın simvolu halına gətirmişdir. İmam Hüseynin və yoldaşlarının qəhrəmanlığı, ədalətsizliyə qarşı mübarizənin əbədi bir nümunəsidir və bu hadisə bu günə qədər milyonlarla insanı ruhlandırır.
Aşura günü yalnız şiələr tərəfindən deyil, sünni müsəlmanlar tərəfindən də xüsusi bir gün olaraq qeyd edilir. Fərqli məzhəblər bu günə fərqli yanaşsalar da, İmam Hüseynin və onun yoldaşlarının qurbanlıqlarının əhəmiyyəti hamı tərəfindən qəbul olunur. Bu gün oruc tutmaq, dua etmək, İmam Hüseyni yad etmək və Kərbəla faciəsini xatırlamaq adətən yayılmışdır.
Nəticə olaraq, Aşura sadəcə bir tarix deyil, İslam tarixinin əhəmiyyətli bir dönüm nöqtəsi, ədalət və haqq uğrunda mübarizənin simvolu, matəm və anım günü, həmçinin ruhlandırıcı bir qəhrəmanlıq dastanıdır. Bu hadisənin mənası və əhəmiyyəti əsrlər boyu İslam dünyasının mədəniyyətini, ədəbiyyatını və dini praktikalarını formalaşdırmışdır.