Cövhər adı, zəriflik, dəyərlilik və əsl mahiyyəti özündə əks etdirən bir addır. Sadəcə "hər hansı bitki və ya gül-çiçəyin distillə yolu ilə alınmış şirəsi" kimi tərif edilməkdən daha çox mənaya malikdir. Bu, sadəcə bir maye deyil, bitkinin, çiçəyin özünün ən saf, ən xalis, ən qiymətli hissəsinin ifadəsidir. Sanki bitkinin ruhu, ətri, özünün bütün varlığı o kiçik damcılarda cəmləşmişdir.
Cövhərin "qayə, məğz; əsl, mətləb" mənaları da bu tərifi daha da dərinləşdirir. Bu, hər hansı bir işin, hadisənin, həyatın ən əsas, ən vacib nöqtəsini, məqsədini ifadə edir. Sanki həyatın özü bir çiçəkdirsə, Cövhər həmin çiçəyin ən gözəl, ən ətirli hissəsi, onun ən dərin mənasıdır.
Ədəbiyyatda və şeirdə də Cövhər adı tez-tez dəyərli, nadir və qiymətli şeyləri ifadə etmək üçün işlədilir. Bir daşın, bir insanın, bir əsərin cövhəri, onun ən qiymətli, ən gözəl, ən əhəmiyyətli xüsusiyyətlərini bildirir. Bu mənada Cövhər adı, sadəcə bir ad deyil, həm də bir simvoldur – dəyər, gözəllik, saf və mükəmməllik simvolu.
Beləliklə, Cövhər adı, sadəcə bir söz deyil, bir məfhumdur. O, ətirli bir çiçəyin qəlbini, həyatın özünü, ən dərin mənanı, ən saf mahiyyəti təcəssüm etdirir. Bu adın daşıyıcısı, özündə bu gözəllik, dəyər və əzəmət hisslərini daşıyan bir insan olmalıdır.