Ayparalı sözü köhnə Azərbaycan dilindən gələn bir sifət olub, "üzərində aypara şəklində bəzək olan" mənasını verir. Bu bəzək, sadəcə ayparanı təsvir edən bir naxışdan tutmuş, həqiqi aypara formasında hazırlanmış bir metal əşya və ya toxuma ola bilərdi.
Sözün kökü olan "aypara"nın özünün də poetik və simvolik bir yükü vardır. Aypara, gecənin işığı, gözəllik, zəriflik və bəzən də qadınlıq simvolu kimi qəbul olunmuşdur. Buna görə də "ayparalı" sifəti ilə təsvir olunan əşyalar, xüsusilə də geyimlər, xüsusi bir zəriflik və gözəllik daşıyırdı. Ayparanın mistik əhəmiyyəti nəzərə alınarsa, "ayparalı" olan əşyaların sahibi və ya istifadəçisinin də müəyyən bir status və ya mövqeyə malik olduğu düşünülə bilər.
Misallar olaraq verilən "ayparalı don" və "ayparalı bayraq" ifadələri bu mənanı daha da aydınlaşdırır. Aypara bəzəkli bir donun varlıq və ya yüksək sinifə mənsubiyyətin simvolu ola biləcəyi kimi, ayparalı bayrağın isə müəyyən bir qrup və ya qüvvənin, ehtimal ki, dini və ya milli bir identifikasiyanın təcəssümü olduğunu göstərir. "Ayparalı başlıq" isə daha çox şərq mədəniyyətinə uyğun, xüsusilə qadın baş geyimlərinə aid bir təsvir ola bilər.
Ümumiləşdirərək demək olar ki, "ayparalı" sözü sadəcə bir bəzək təsvirindən daha çox, o dövrün estetik duyğusunu, simvolik düşüncə tərzinin əksini və sosial statusun göstəricisi kimi məna daşıyırdı. Bu sözün istifadəsi, tarixi mətnlərdə və ədəbi əsərlərdə həmin dövrün mədəniyyəti və həyat tərzinin daha yaxşı anlaşılmasına imkan verir.