izahlı lüğət 0 baxış 0 reaksiya Düzəliş

Didaktika (yun. διδακτικός - öyrətməyə aid olan) pedaqoji elmin təhsil prosesinin təşkili və idarə olunması ilə məşğul olan mühüm bir sahəsidir. Sadəcə təlim və tərbiyə üsullarından bəhs etməklə kifayətlənmir; didaktika, tədris məzmununun seçilməsi, tədris planlarının qurulması, tədris metodlarının və vasitələrinin seçilməsi, təlim prosesinin qiymətləndirilməsi kimi geniş bir spektrdəki məsələləri əhatə edir.

Didaktikanın əsas məqsədi təhsil prosesinin səmərəliliyini artırmaq, şagirdlərin biliklərini, bacarıqlarını və vərdişlərini inkişaf etdirmək, onlarda müstəqil düşünmə və yaradıcılıq qabiliyyətlərini formalaşdırmaqdır. Bu məqsədə çatmaq üçün didaktika müxtəlif nəzəriyyələrə, modellərə və yanaşmalara əsaslanır. Məsələn, konstruktivistik yanaşma şagirdlərin bilikləri aktiv şəkildə qurmalarına, kəşf etmələrinə əsaslanır; davranışçı yanaşma isə təlim prosesində mükafatlandırma və cəzalandırma kimi amillərin rolunu vurğulayır.

Didaktikanın inkişafı tarixən pedaqoji fikrin inkişafı ilə sıx bağlıdır. Qədim Yunanıstandan başlayaraq, orta əsrlər, maarifçilik dövrü və müasir dövrümüzdə didaktika özünün nəzəri əsaslarını və təcrübi metodlarını daim zənginləşdirmişdir. Müasir didaktika, informasiya texnologiyalarının sürətli inkişafı ilə əlaqədar olaraq, e-öyrənmə, distant təhsil və interaktiv tədris metodları kimi yeni sahələri də özündə əks etdirir.

Mətndə qeyd edildiyi kimi, "Yazı lövhələri də didaktikanın tələblərinə cavab verə bilmir" ifadəsi didaktikanın yalnız təlim üsullarından ibarət olmadığını, təhsil prosesinin bütün komponentlərinin müasir tələblərə cavab verməli olduğunu vurğulayır. Bu, tədris vasitələrinin, dərsliklərin, tədris metodlarının, hətta sinif otaqlarının dizaynının belə didaktik prinsiplərə uyğun olmasının vacibliyini göstərir. Belə ki, ənənəvi yazı lövhələri müasir interaktiv lövhələr və multimedia vasitələrinin təqdim etdiyi imkanlara çatmadığı üçün təhsilin səmərəliliyini azalda bilər.

Söz-söhbət (0)

Bu haqda yaz