Haqq-nahaq (ər. həqq və fars. nahaq) zərfi olub, bir hadisənin, hərəkətin və ya vəziyyətin haqlılığına və ya haqsızlığına baxmayaraq, qeyd-şərtsiz baş verməsini bildirir. Yəni, hadisənin ədalətli və ya ədalətsiz olmasından asılı olmayaraq gerçəkləşməsini ifadə edir.
Bu sözün mənası "istər haqlı olsun, istər haqsız" ifadəsi ilə tam əhatə olunmasa da, bu ifadə onun əsas mənasını qısaca ifadə edir. "Haqq-nahaq" sözü daha çox nəticənin haqlılığından asılı olmayaraq baş verən hadisələri təsvir etmək üçün işlədilir. Məsələn, "Yağış haqq-nahaq yağdı, məhsul zərər gördü" cümləsində yağışın yağması təbii bir hadisədir və haqlı-haqsızlıq anlayışı ilə əlaqələndirilə bilməz. Hadisə sadəcə baş vermişdir və onun nəticəsi ilə maraqlanılır.
Daha geniş mənada, "haqq-nahaq" sözü qərarın, fəaliyyətin və ya vəziyyətin ədalət meyarlarına uyğunluğundan asılı olmayaraq, onun gerçəkləşməsini və ya mövcudluğunu bildirir. Belə ki, həmin fakt və ya vəziyyət haqlı şəxsin xeyrinə olduğu kimi, haqsız şəxsin xeyrinə də ola bilər. Sözün kökündəki "haqq" və "nahaq" sözləri bir-birini tamamilə əksinə gəlsə də, "haqq-nahaq" zərfi bu ziddliyin bir yerdə birləşməsini və qeyd-şərtsizliyi ifadə edir.
Ədəbiyyatda və gündəlik danışıqda "haqq-nahaq" sözü müxtəlif kontekstlərdə işlədilərək, fərqli nuanslar yarada bilər. Bu nuanslar cümlənin ümumi mənasından və istifadə olunduğu kontekstdən asılıdır. Ona görə də, "haqq-nahaq" sözünün tam və dəqiq mənasını anlamaq üçün cümlənin ümumi mənasını nəzərə almaq vacibdir.