Kinossenari [yun. kine və ital. scenario] – əsasında kinofilm çəkilən, həm dramatik, həm də vizual elementləri özündə birləşdirən ədəbi-sənət əsəridir. Sadəcə hekayənin yazılı formada təsviri deyil, kinossenari filmin bütün əsas elementlərini - dialoqları, səhnələrin təsvirini, personajların xarakteristikasını, kamera hərəkətlərini, səs effektlərini və musiqini əhatə edən kompleks bir sənət formasıdır. Yəni, kinossenari sadəcə nəyin çəkiləcəyini deyil, necə çəkiləcəyini də ətraflı şəkildə göstərir.
Kinossenarisinin yazılması çox zəhmət tələb edən bir prosesdir. Ssenarist həm güclü hekayə qurma bacarığına, həm də kino dilinə yaxşı bələd olmalıdır. O, hekayəni vizual olaraq necə təqdim edəcəyini, hər bir səhnənin məqsədini və bütövlükdə filmin ümumi əhval-ruhiyyəsini diqqətlə nəzərə almalıdır. Başqa sözlə, kinossenari həm ədəbiyyatın, həm də kinonun qanunlarına əsasən yazılır.
Kino tarixində bir çox məşhur ssenaristlər var ki, onların əsərləri dünya kinosunda əbədi iz buraxmışdır. Kinossenarinin müəllifi, filmin ümumi uğurunda çox böyük rol oynayır. Çünki, yaxşı yazılmış bir kinossenari filmin əsasını təşkil edir və filmin uğurunu böyük dərəcədə müəyyən edir. Kinossenari, filmin bütün yaradıcı komandasının - rejissorun, operatorun, aktyorların və digər texniki heyətin işinin əsas rəhbər sənədidir.
Cabbarlı kimi ədəbiyyatımızın görkəmli nümayəndələri də öz əsərlərinin kino versiyalarının ssenarisini yazaraq, ədəbiyyat ilə kinonun vəhdətini təmin etmişlər. “Hacı Qara” komediyasının kinossenarisini yazmaqla Cabbarlı öz əsərinin filmə uyğunlaşdırılmasında fəal iştirak etmiş və bu əsərin kinoşünaslıq tarixində əhəmiyyətli yer tutmasına öz töhfəsini vermişdir.