Konduktorluq termini, öz əsasında, bir konduktorun (dirijorun) vəzifələrini, işini və fəaliyyətini əhatə edir. Lakin sadəcə "iş" və "vəzifə" ifadələri bu mürəkkəb və çoxşaxəli sahənin mahiyyətini tam əks etdirmir. Konduktorluq, musiqi ifaçılığının ən yüksək səviyyələrindən birini təmsil edir və orqanı, orkestrı və ya xorun səslərinin birliyinə, bədii və texniki cəhətdən səlis və ifadəli bir tamaşaya nail olmaq üçün kompleks bir sənət və peşə bacarığı tələb edir.
Konduktor, musiqi əsərinin ifasının bütövlüyünə məsuliyyət daşıyan, əsərin əsas ideyasını, duyğularını və mənasını ifadə edərək orkestrin, xorun və ya digər musiqi kollektivinin fəaliyyətini istiqamətləndirən şəxsdir. Bu, sadəcə əl hərəkətləri və çubuqla işləməkdən çox daha artıqdır. Konduktorun əsərin dərin bir şəkildə analizini aparması, partituraları mükəmməl bilməsi, musiqiçilərlə kommunikasiya qurması, onların fərdi bacarıqlarını nəzərə alaraq kollektiv işə yönləndirməsi tələb olunur.
Konduktorluq, musiqi tarixinin, musiqi nəzəriyyəsinin, musiqi psixologiyasının, dirijorluq texnikasının və idarəetmə bacarıqlarının dərin bilik və təcrübəsini özündə birləşdirir. Həm də musiqiçilərə ilham vermək, onlarda əsərin mənasını və duyğularını çatdırmaq üçün xüsusi bir charisma və səhnə xarizmasına sahib olmalıdır. Beləliklə, konduktorluq sadəcə bir iş deyil, həm də sənət, peşəkarlıq və yaradıcılığın unikal bir birləşməsidir.
Konduktorluğun müxtəlif üslubları və yanaşmaları mövcuddur. Bəzi konduktorlar daha emosional və ifadəli, digərləri isə daha ciddi və texniki cəhətdən dəqiq bir yanaşma tərzi seçirlər. Ancaq hər halda, uğurlu konduktorluğun əsasında musiqiyə dərin sevgi, mükəmməllik və kollektiv işə hörmət dayanır.