Qada-bala sözü, Azərbaycan dilinin izahlı lüğətlərində əsasən "qada" sözü ilə əlaqələndirilsə də, daha geniş və dəqiq bir izah tələb edir. "Qada"nın özündəki qırılma, sınma mənasından irəli gələrək, "qada-bala" ifadəsi, xüsusilə də qədim Azərbaycan mədəniyyətində, qabın, fincanın və ya digər hər hansı bir əşyanın qəfil və gözlənilməz şəkildə sınmasını, parçalanmasını ifadə edir. Bu sınma ancaq təsadüfi deyil, ətraf mühitlə bağlı mistik bir izahı olan hadisə kimi qəbul olunurdu.
El arasında yayılmış inanışa görə, qabın sınması, pis bir hadisənin, bədbəxtliyin və ya müəyyən bir fəlakətin əlaməti sayılırdı. "Qada-bala" ifadəsi ilə qəza, bədbəxtlik, ola bilsin ki, əvvəlcədən təxmin edilməyən bir faciə ilə bağlı qorxu və narahatlıq ifadə olunurdu. Qabın sınması hadisəsi, bu ifadə ilə birlikdə gələcəkdə baş verəcək hadisələrə dair xəbərdarlıq, bir növ xalq falı kimi də qəbul edilə bilərdi.
Daha dərin bir təhlilə görə, "qada-bala" ifadəsinin mahiyyətində, qəfil baş verən hadisələrin nəzarətdən kənar, qarşısıalınmaz olması, insanın taleyinin qədərə bağlılığı ideyası öz əksini tapır. Bu ifadə, qədim cəmiyyətin inancları və təsəvvürləri barədə dəyərli məlumat verir. "Çəmənzəminli" sözü ilə ifadənin tamamlanması da bu mənanı daha da gücləndirir, hadısənin qəfil və gözlənilməz olduğunu vurğulayır.
Nəticə olaraq, "qada-bala" ifadəsi sadəcə bir qabın sınması deyil, bir çox mədəni və sosial kontekstləri özündə əks etdirən maraqlı və çoxmənalı bir dil vahididir. Bu ifadənin təfsiri, Azərbaycan xalqının inanclarını, dünya görüşünü və folklorunu başa düşmək üçün əhəmiyyətli bir açardır.