Mənası: Obyektin təkrar istifadəsi − əvvəl bir və ya bir neçə obyektin yerləşdiyi yaddaş sahəsinin (məsələn, səhifənin, freymin, diskin, maqnit lenti sektorunun) yenidən başqa obyektlərin yerləşdirilməsi üçün istifadə edilməsidir. Bu, yaddaşın səmərəli idarə edilməsi və sistem resurslarından qənaət edilməsi üçün vacib bir texnikadır.
İstifadə Sahələri:
- Proqramlaşdırma: Object Reuse proqramlaşdırmada obyekt yönümlü proqramlaşdırmanın əsas prinsiplərindən biridir. Yeni obyektlər yaratmaq əvəzinə, mövcud obyektlər dəyişdirilərək və ya yenidən istifadə edilərək proqramın performansı yaxşılaşdırılır və yaddaş sərfiyyatı azaldılır. Design patterns kimi Singleton, Flyweight və Pool patterns bu prinsipin tətbiqinə misal ola bilər.
- Əməliyyat Sistemləri: Əməliyyat sistemlərində, xüsusilə yaddaş idarəetmə sistemlərində, Object Reuse yaddaşın səmərəli idarə olunması üçün tətbiq olunur. Məsələn, boş qalmış səhifələr və ya bloklar yeni proseslər və ya verilənlər üçün yenidən istifadə edilə bilər.
- Verilənlər Bazaları: Verilənlər bazalarında, Object Reuse verilənlərin saxlanması və idarə olunması üçün istifadə oluna bilər. Məsələn, bir sıra əməliyyatlar eyni verilənlər quruluşunu yenidən istifadə edə bilər, bu da sorğu emalı vaxtını azaldır.
- Kompüter Qrafikası: Kompüter qrafikası sahəsində, Object Reuse müxtəlif görüntüləri yaratmaq üçün əvvəlcədən yaradılmış obyektlərin yenidən istifadə edilməsi deməkdir. Bu, resursların səmərəli istifadəsinə və renderinq vaxtının qısaldılmasına gətirib çıxarır.
Nümunələr:
- Bir proqramda yaradılan bir obyekt daha sonra başqa bir yerdə yenidən istifadə edilə bilər.
- Boş yaddaş səhifələri yeni proseslər üçün ayrılır.
- Verilənlər bazasında saxlanan verilənlər digər sorğular tərəfindən yenidən istifadə edilir.