Mənası: Object-oriented programming (Obyekt yönümlü proqramlaşdırma)
Obyekt yönümlü proqramlaşdırma (Oop) kompüter proqramlarının dizaynı və proqramlaşdırılması üçün bir paradiqmadır. Bu paradiqma proqramın məlumatlarını (vəziyyətini) və bu məlumatlarla əlaqəli əməliyyatları (metodları) birlikdə qruplaşdıraraq, "obyekt" adlanan müstəqil vahidlərdən istifadə edir. Hər bir obyekt öz məlumatlarını (atributlarını) və bu məlumatlar üzərində həyata keçirilə bilən əməliyyatları (metodlarını) ehtiva edir. Bu, proqramın daha modullar, yenidən istifadə olunan, genişləndirilə bilən və saxlanmasının asanlaşdırılmasına imkan verir.
Oop-un Əsas Konsepsiyaları:
- Obyekt (Object): Məlumatların (atributların) və bu məlumatlar üzərində əməliyyatların (metodların) birləşməsidir.
- Sınıf (Class): Obyektlərin şablonudur. Sınıf obyektlərin hansı məlumatlara malik olacağını və hansı əməliyyatları yerinə yetirə biləcəyini müəyyən edir.
- Miras (Inheritance): Bir sinifin digər sinifdən xüsusiyyətlərini və metodlarını miras almasıdır. Bu, kodun yenidən istifadəsini və proqramın strukturunu təkmilləşdirir.
- Polimorfizm (Polymorphism): Eyni adlı metodun fərqli siniflərdə fərqli şəkildə həyata keçirilməsidir.
- Enkapsulaasiya (Encapsulation): Məlumatları və metodları bir obyekt içərisində gizlətmək və xaricdən yalnız müəyyən edilmiş interfeys vasitəsilə əldə etmək imkanıdır. Bu, məlumatların etibarlılığını təmin edir.
- Abstraksiya (Abstraction): Obyektin yalnız zəruri xüsusiyyətlərini göstərmək və əhəmiyyətsiz təfərrüatları gizlətməkdir.
Oop-un İstifadə Sahələri:
- Proqram mühəndisliyi: Böyük və mürəkkəb proqramların inkişafı.
- Kompüter elmləri: Alqoritmlərin və məlumat strukturlarının təsviri.
- Texnologiya: Mobil tətbiqlər, veb tətbiqlər, oyunlar və s. inkişafı.
- Elm: Simulyasiyaların yaradılması və məlumatların emalı.