Reklam Lotereyası

terminlər 0 baxış 0 reaksiya Düzəliş

Reklam Lotereyası

Mənası: Malların satışı (xidmətlərin göstərilməsi) yolu ilə keçirilən və uduşu, lotereyanın şərtlərindən asılı olaraq, məlum vaxtda uduşun oynanılması ilə, yaxud müəyyən müddətdən sonra mükafatın verilməsi ilə müşayiət olunan reklam kampaniyası növüdür. Reklam lotereyalarında iştirakçılar müəyyən məhsulu satın alaraq, lotereya biletini əldə edir və mükafat qazanmaq şansı əldə edirlər. Bu üsul, istehlakçıların diqqətini cəlb etmək, məhsul satışını artırmaq və brend tanınıqlığını yüksəltmək üçün istifadə olunur. Lotereya qaydaları, mükafatların miqdarı və sayı, iştirak şərtləri əvvəlcədən müəyyən edilir və açıq şəkildə elan olunur.

Sahə:

  • Marketinq
  • Reklam
  • Satış
  • İqtisadiyyat
  • Hüquq (lotereya qaydaları və qanunvericilik)
Söz-söhbət (0)

Bu haqda yaz