Sponsorluq
Mənası: Sponsorluq könüllü təmannalı pul və maddi yardımın və ya pulsuz xidmətlərin göstərilməsidir. Bu, bir təşkilatın, fərdin və ya qurumun bir layihəni, tədbiri, fəaliyyəti və ya şəxsi maliyyələşdirməsi və ya dəstəkləməsi deməkdir. Sponsorluq müqabilində sponsor müəyyən bir fayda əldə edə bilər, məsələn, reklam, tanıtım, brendin görünməliliyi artırılması və s. Sponsorluq, həm də qarşılıqlı fayda əsasında qurulmuş münasibətlərə əsaslanır; sponsor dəstək verdiyi layihədən, təşkilatdan və ya şəxsdən müəyyən üstünlüklər əldə edir, dəstəklənən tərəf isə maliyyə və ya digər resurslar əldə edir.
Sahə:
- Marketinq və Reklam
- İctimai əlaqələr
- İdman
- Sənət və Mədəniyyət
- Xeyriyyəçilik
- Təhsil
- Elm