Lələ adı, keçmişdə Azərbaycanın varlı ailələrindəki oğlan uşaqlarının tərbiyə və təlim-tərbiyəsi ilə məşğul olan şəxsi ifadə edir. Bu şəxs sadəcə bir müəllim deyildi; o, uşağın həyatının əhəmiyyətli bir hissəsinə daxil olaraq, onun etiket, adət-ənənələr, ədəbiyyat, incəsənət və digər zəruri bacarıqlar üzrə formalaşmasına təsir edirdi. Lələnin rolu, müasir dövrdəki müəllimlərin və tərbiyəçilərin vəzifələrindən daha geniş və mürəkkəb idi. Onlar uşağın etibarlı dostu, məsləhətçisi və hətta bir növ ikinci atası kimi qəbul edilirdi.
Lələnin uşağın həyatında oynadığı mühüm rol, adın mənasının zənginliyini vurğulayır. Sadəcə "tərbiyəçi" demək, lələninin funksiyasını tam əks etdirmir. Onun vəzifələri arasında mənəvi dəyərlərin aşılanması, cəmiyyətdə layiqli davranış qaydalarının öyrədilməsi, əxlaqi tərbiyənin formalaşdırılması kimi vacib aspektlər də yer alırdı. Lələninin peşəkarlığı, səbri və uşağa olan səmimi münasibəti, onun yetişdirməsindəki uğurun əsasını təşkil edirdi.
Maraqlıdır ki, bəzi bölgələrdə, xüsusilə də ailənin ən böyük oğluna da "lələ" deyilirdi. Bu, ailənin böyük oğlunun kiçik qardaşları üçün rol model olması, onlara qayğı göstərməsi və onlara dəstək olması ilə əlaqədardır. Beləliklə, "lələ" adı həm bir peşəni, həm də bir ailə üzvünün rolunu ifadə edə bilərdi. Bu da adın mənasının çoxcəhətliliyinə və zənginliyinə dəlalət edir.
Nəticədə, "lələ" adı sadəcə bir söz deyil, keçmiş Azərbaycan cəmiyyətinin sosial quruluşunun, ailə dəyərlərinin və tərbiyə anlayışının əks olunmuş bir simvoludur. Bu adın daşıdığı məna, tarixin dərinliklərindən gələn zəngin bir mədəniyyət irsini özündə cəmləşdirir.