Artıqtamah sifəti, əsasən “çox tamahkar” mənasını ifadə etsə də, bu tərif onun zəngin semantik potensialını tam əhatə etmir. Sadəcə “tamahkar” sözündən daha güclü bir ifadə olaraq, artıqtamah olan şəxs adi tamahkarlıq səviyyəsini aşaraq, həddən artıq, həris və doymaz bir şəkildə mal-mülk, var-dövlət, nüfuz və ya digər istənilən şeylərə can atır. Bu tamah o qədər güclüdür ki, hətta mənfi nəticələrə, əxlaqsız hərəkətlərə və ətrafındakıların haqlarının tapdalanmasına belə səbəb ola bilər.
Artıqtamah olan şəxs yalnız özünün rifahını düşünür və başqalarının ehtiyaclarını və hisslərini tamamilə gözardı edir. Onun hərəkətləri, adətən, qısqanclıq, acgözlük və paxıllıqla müşayiət olunur. Belə bir şəxs nadir hallarda razı qalır və hər zaman daha çox şeyə can atır, əldə etdiyi hər şey ona az gəlir. Bu, davamlı bir doymazlıq, bir növ acgözlük hissi ilə xarakterizə olunur.
Lüğətlərdə sadəcə “çox tamahkar” ifadəsi ilə qeyd olunsa da, “artıqtamah” sözünün ifadə etdiyi məna, “tamahkarlıq” anlayışından daha kəskin və mənfi bir konnotasiya daşıyır. Bu, şəxsin əxlaqi prinsiplərinə tamamilə zidd olan həddən artıq istək və istəkləri ilə yanaşı, həm də bu istəklərinə çatmaq üçün baş vurduğu yolların nə qədər etik baxımdan qəbuledilməz olduğunu da vurğulayır.
Beləliklə, "artıqtamah" sadəcə bir dərəcə artımı deyil, tamahkarlığın keyfiyyət baxımından daha mənfi və təhlükəli bir formasını ifadə edən, şəxsin nəinki tamahkar olduğunu, həm də bu tamahın həyatının bütün aspektlərini mənfi şəkildə təsir etdiyini göstərən bir sözdür.