Cəbri sifəti əsasən "zorla edilən", "məcburi" və ya "zorən" mənalarını ifadə edir. Lüğətlərdə verilən bu qısa izah, sözün zəngin imkanlarını tam əks etdirmir. Cəbri hərəkət, duyğu və ya vəziyyət öz istəyindən kənarda, xarici bir qüvvənin təsiri ilə baş verir. Bu qüvvə fiziki zor ola bilər, amma daha çox psixoloji təzyiq, təhdid, məcburiyyət, və ya sistemli bir qüvvənin təsiri altında baş verir.
Məsələn, "cəbri əmək" deyərkən, işçinin öz istəyi ilə deyil, məcburiyyət altında çalışdığını nəzərdə tuturuq. "Cəbri evlilik" isə şəxsin razılığı olmadan, ailə təzyiqi və ya digər səbəblərlə bağlanan evlilikdir. Hətta "cəbri gülüş" də səmimiliyə malik olmayan, mecburiyyət altında edilən bir ifadədir; adamın içindən gəlmir, xarici bir qüvvə onu bu gülüşü etməyə məcbur edir.
Cəbri sözünün əhəmiyyəti, öz istəyini ifadə etmək azadlığının olmaması, seçim hüququnun məhdudlaşdırılması və fərdin iradəsinin pozulması kontekstində ortaya çıxır. Bu səbəbdən, bu söz çox vaxt mənfi bir konnotasiya daşıyır və insan hüquqlarının pozulması ilə əlaqələndirilir.
Beləliklə, "cəbri" sadəcə "zorla edilən" deyil, həm də iradənin məhdudlaşdırılması, özünü ifadə azadlığının əlindən alınması və məcburiyyət altında hərəkət etmək mənasını da ehtiva edən daha mürəkkəb bir anlayışı ifadə edir.