Dərs sözü Azərbaycan dilində çoxşaxəli bir mənaya malikdir. Ən geniş mənada, dərs müəyyən bir fənn, sənət və ya bacarığın sistematik və planlı şəkildə öyrənilməsi prosesini bildirir. Bu, sadəcə məktəb və ya universitet mühiti ilə məhdudlaşmır. Həyatın özündə də hər hansı bir sahədə yeni bir şey öyrənmək, bacarıq qazanmaq prosesinə dərs demək olar. Məsələn, bir musiqi alətini öyrənmək, yeni bir dil öyrənmək, yemək bişirməyi öyrənmək də bir növ dərs prosesidir.
Lüğətlərdə verilən "müəyyən bir fənni öyrənmək üçün daimi, müntəzəm təlim" tərifi dərsin əsas xüsusiyyətlərini əks etdirir. "Daimi" və "müntəzəm" sözləri dərsin davamlılığına və sistematikliyə işarə edir. Yəni, dərs təsadüfi deyil, planlı və ardıcıl bir prosesdir. Bu ardıcıllıq, öyrənilən mövzunun mənimsənilməsini təmin edir.
Dərsin təkcə nəzəri biliklərin öyrənilməsi ilə məhdudlaşmadığını da qeyd etmək vacibdir. Dərs praktik tətbiqləri, tapşırıqları, müzakirələri və s. də özündə əks etdirə bilər. Öyrənilən biliklərin həyatda tətbiqinin dərs prosesinin ayrılmaz bir hissəsidir. Bununla yanaşı, dərsin tərkib hissəsi kimi müəllim-şagird qarşılıqlı əlaqəsi, suallar, cavablar, diskussiyalar da böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Nəhayət, verilən misal şeirdəki "Gündüzüm dərsdir, gecəm təkrar" misrası dərsin həyatımızdakı geniş yerini göstərir. Bu, dərsin təkcə məktəb saatları ilə məhdudlaşmadığını, həyatın özü də bir dərs olduğunu və hər gün yeni biliklər əldə etməyin vacibliyini vurğulayır. Beləliklə, dərs sözü, sadə bir təlim prosesindən daha çox, özünü inkişaf etdirmə, yeni bacarıqlar qazanma, bilikləri genişləndirmə yolunda davamlı bir səyahət kimi də qəbul edilə bilər.