Dikdaban sözü Azərbaycan dilində əsasən dabanın hündürlüyünü ifadə edir. Lakin sadəcə "dabanı dik, hündür" deməkdən daha çox məna daşıyır. Sözün kökü olan "dik" sözü, həm yüksəkliyi, həm də dikliyi bildirərək, dabanın həm hündür, həm də nisbətən şaquli vəziyyətdə olduğunu vurğulayır.
Praktik tətbiqində dikdaban daha çox ayaqqabı növləri ilə əlaqələndirilir. "Dikdaban çəkmə" və "dikdaban başmaq" ifadələri, dabanı hündür olan müxtəlif ayaqqabı modellərini təsvir edir. Bu hündürlük, geyən şəxsə boy artırma, duruş düzəltmə və ya sadəcə moda baxımından estetik görünüş yaratmaq kimi müxtəlif funksiyalar yerinə yetirə bilər.
Misal olaraq verilən Molla Qasım misrasında "ayağına qara meşindən dikdaban Təbriz dübəndisi" ifadəsi, həm ayaqqabının materialını (qara meşə), həm də onun coğrafi mənbəyini (Təbriz), həm də spesifik formasını (dübəndi və dikdaban olması) əks etdirərək, mətnə zəngin məlumat əlavə edir. "Sarı rəngli nəl" ifadəsi isə, dikdaban ayaqqabının müxtəlif rəng və modellərdə mövcud olduğunu göstərir.
Beləliklə, "dikdaban" sadəcə bir söz deyil, həm də müəyyən bir tarixi, coğrafi və mədəni konteksti özündə əks etdirən, zəngin məna daşıyan bir ifadədir. O, ayaqqabı dizaynının təkamülünü və moda dəyişikliklərini izləməyimizə imkan yaradır.