Dümbəkçalan: Dümbək çalan şəxs. Bu sadə tərif, dümbəkçalanın ifa etdiyi rolun və yaratdığı atmosferin tam əksini əks etdirmir. Dümbək, sadəcə bir musiqi aləti deyil, bir çox mədəniyyətdə, xüsusilə də Azərbaycan mədəniyyətində, ritm və həyatın özünü simvolizə edir. Dümbəkçalan isə bu ritmin, bu həyatın təcəssümüdür.
Dümbəkçalan, sadecə barmaqlarının hərəkətləri ilə səslər yaratmır; o, öz duyğularını, enerjisini, hətta hekayələrini də dümbəyin dərin, əsrarəngiz səsinə köçürür. Onun ifası, dinləyicini özünə mənsub olan mədəniyyətin dərinliklərinə aparan, əsrlərin səsini əks etdirən bir səyahətə bənzəyir. Bu səyahət, şənlik və əyləncə ilə yanaşı, həm də dərin düşüncələrə, nostaljiyaya və hətta mənalı bir kədərinə də yol aça bilər.
Mətndə qeyd edildiyi kimi, "Can, ay atam balası, can!" sözləri, dümbəkçalanın tamaşaçı ilə qurduğu əlaqənin bir nümunəsidir. Bu, sadəcə bir ifadə deyil, tamaşaçı ilə musiqiçi arasında emosional bir körpüdür; bir dostluq, bir ünsiyyət, bir paylaşmadır. Dümbəkçalan, öz musiqisi ilə dinləyiciləri öz dünyasına dəvət edən bir hekayə danışıcısıdır.
Beləliklə, "dümbəkçalan" sözünün arxasında sadəcə bir peşə deyil, bir sənət, bir ifadə forması, bir mədəni irs və insanlıq hisslərinin dərin bir ifadəsi dayanır.