Kərəmi: Azərbaycan aşıq musiqisinin zəngin və rəngarəng dünyasından birinci dərəcəli nümunələrindən biri olan bu havanın adıdır. Sadəcə bir "aşıq havası" kimi təqdim etmək, onun ifadə gücünü və mədəni əhəmiyyətini tam əks etdirmir. Kərəmi, özünün melodik quruluşu, ifadəli ritmi və duyğusal dərinliyi ilə dinləyicini valeh edən bir musiqi əsəridir. Aşıq musiqisinin xarakterik üslubunu, həmçinin, Anadolu musiqi ənənələri ilə olan qarşılıqlı əlaqəsini özündə əks etdirir.
Havanın adı ilə bağlı müxtəlif fərziyyələr mövcuddur. Bəziləri "kərəm" sözünün "mərhəmət", "xeyirxahlıq" kimi mənalarını əsas götürərək, havanın məzmununun bu hisslərlə bağlı olduğunu düşünürlər. Başqa bir ehtimala görə isə, ad, havanın əsas motivlərinin və ya ifa üslubunun xüsusiyyətlərindən irəli gəlmiş ola bilər. Məlumat çatışmazlığı səbəbindən bu fərziyyələri dəqiq təsdiqləmək mümkün deyil.
Aşıq Cəfər kimi böyük aşıqların repertuarında yer alan Kərəmi, nəsildən-nəsil ötürülərək günümüzə qədər gəlib çıxmışdır. Balabançı genə durub gəlir Aşıq Cəfərin yanına və Aşıq Cəfər kərəmi oxuyur – bu səhnə, Azərbaycan aşıq ənənəsinin canlı və təsirli bir təsviridir. Bu, sadəcə bir musiqi parçası deyil; bu, tarix, ənənə, duyğu və sənətkarlığın bir araya gəldiyi bir mədəni irs parçasıdır. Kərəminin ifa üslubu, aşıqların şəxsi ifadə tərzi və duyğularına görə dəyişsə də, əsas melodik xətt və ruhu hər zaman qorunub saxlanılmışdır.
Kərəmi haqqında daha ətraflı məlumat əldə etmək üçün, aşıq musiqisi ilə bağlı araşdırmalara, eləcə də aşıqların ifalarının qeydlərinə müraciət etmək lazımdır. Bu, Azərbaycan mədəni irsinin qiymətli bir incisidir və onun tədqiqi və təbliği olduqca vacibdir.