Kinossenariçi sözü, Azərbaycan dilinin izahlı lüğətlərində sadəcə "kinossenari yazan yazıçı; kinodramaturq" kimi izah olunsa da, bu ifadənin arxasında daha zəngin bir məna dünyası gizlənir. Kinossenariçi sadəcə bir yazıçı deyil, həm də vizual hekayə danışmaq sənətinin ustasıdır. O, hekayəni yalnız sözlərlə deyil, həm də obrazlar, səhnələr, hərəkətlər və dialoqlar vasitəsilə canlandıran bir ssenaristdir.
Kinossenariçinin işi, bir roman yazmaqdan tamamilə fərqlidir. Romançı oxucunun təxəyyülünə güvənə bilər, ətraflı təsvirlər verərək öz dünyasını yarada bilər. Kinossenariçi isə daha məhdud imkanlarla çalışır. O, hər bir səhnəni, hər bir dialoqu, hər bir hərəkəti vizual olaraq təsəvvür etməli və bunu səlis, aydın və dəqiq şəkildə ssenaridə əks etdirməlidir. Həmçinin, o, filmin ümumi ritmini, tempini, dramaturgiyasını və s. nəzərə alaraq yazmalıdır.
Kinossenariçinin bacarığı, yalnız ədəbi istedaddan deyil, həm də kino dili haqqında dərin biliklərdən, rejissorluq, aktyorluq və digər kino incəsənətləri haqqında məlumatlardan asılıdır. O, filmin texniki tərəflərini də nəzərə almalı, səhnələrin çəkilişinin mümkünlüyünü, büdcəni və s. əsas götürməlidir. Başqa sözlə, kinossenariçi, həm sənətkar, həm də texniki mütəxəssis olmalıdır.
Beləliklə, kinossenariçi yalnız kinossenari yazan yazıçı deyil, vizual hekayə danışmaq sənətinin ustası, filmin əsas ssenari müəllifi və yaradıcısı, filmin texniki və bədii tərəflərini birləşdirən bir mütəxəssisdir. Onun əsəri, milyonlarla tamaşaçının qarşısına çıxan, emosiyalarını hərəkətə gətirən və onları başqa bir dünyaya aparan güclü bir vasitədir.