Kümçü sözü Azərbaycan dilində əsasən baramaçılıqla bağlı olaraq işlənir və əslində baramaçı (ipək qurdu yetişdirən) üçün sinonim kimi qəbul edilə bilər. Lakin, sadəcə "baramaçı" deməkdən daha çox məna çalarına malikdir. "Kümçü" sözü, ipək qurdu yetişdirməkdən başqa, bu proseslə əlaqədar digər işləri də (məsələn, barama toplamaq, ipək əldə etmək prosesində iştirak etmək) özündə əks etdirir. Belə ki, "kümçü" yalnız ipək qurdu yetişdirən deyil, həm də bu işdə ixtisaslaşmış, təcrübəli bir fərd olaraq təsəvvür olunur.
Misal olaraq, gətirilən şeir parçasında Heydər bəyin dediyi "Cavanşirdən kotançı və kümçü görünməyib" cümlesi, Cavanşir bölgəsində ipəkçiliyin inkişaf etmədiyini və ya ən azından bu sahədə ixtisaslaşmış, təcrübəli fərdlərin – həm ipək qurdu yetişdirənlərin ("kümçü"), həm də toxucu-düzəndənlərin ("kotançı") olmadığını bildirir. Buradan göründüyü kimi, "kümçü" sözü sadəcə peşə adı deyil, həm də əmək və bacarıq tələb edən bir sənətin sahibi olan şəxsi ifadə edir.
Tarixi mənbələrə əsasən, "kümçü" sözü ipəkçiliyin inkişaf etdiyi bölgələrdə daha çox işlənilib və bu sözün istifadəsi həmin bölgələrin ipəkçilik ənənələrinə işarə edir. Beləliklə, "kümçü" sözü sadəcə bir termin olmaqdan çıxaraq, tarixi-mədəni kontekstdə daha zəngin və mənalı olur.
Qısaca, "kümçü" sözü, baramaçılıqla məşğul olan və bu sahədə təcrübəli bir şəxsi ifadə edən, "baramaçı" sözündən daha çox məna çalarına malik olan dəyərli bir leksik vahiddir.