Qənşərlik sözü Azərbaycan dilində önlük və döşlük mənasında işlənir. Lakin bu sadə tərif, sözün zəngin məna çalarlarını tam əks etdirmir. Qənşərlik, sadəcə bir geyim parçası deyil, tarixi və mədəni kontekstdə daha geniş bir məna daşıyır.
Tarixən, qənşərlik əsasən qadınlar tərəfindən istifadə olunan, sinə və döş nahiyəsini örtən geyim parçası olub. Materialı, dizaynı və bəzəyi istifadəçinin sosial statusu, yaş həddi və regional mənsubiyyətinə görə dəyişirdi. Zəngin qadınların qənşərlikləri bahalı parçalarla tikilir, qiymətli daşlarla və naxışlarla bəzədilirdi. Kənd qadınlarının istifadə etdiyi qənşərliklər isə daha sadə və praktik idi. Bu, geyim əşyasının sadəcə funksiyasından kənara çıxaraq, sosial və mədəni identifikasiya vasitəsi kimi rol oynadığını göstərir.
Qənşərliyin mənası zamanla dəyişsə də, əsas funksiyası həmişə bədənin müəyyən hissəsinin örtülməsi olub. Bu, həm də həya və təvazökarlıq anlayışı ilə bağlıdır. Müasir dövrdə qənşərlik termini daha az istifadə olunsa da, köhnə nəslin yaddaşında öz yerini qoruyub saxlayır və milli geyimlər haqqında danışarkən hələ də aktual olaraq qalır. Qənşərlik, sadəcə bir söz deyil, tarixin və mədəniyyətin təcəssümüdür.
Ona görə də, qənşərliyi sadəcə "önlük" və "döşlük" kimi təyin etmək qeyri-kafi görünür. Bu söz, özündə daha geniş bir məna, tarixi və mədəni kontekst daşıyır və Azərbaycan xalqının geyim mədəniyyətinin ayrılmaz bir hissəsidir.