Qiymətləndirmə, "qiymətləndirmək" felləsindən törəmiş bir isimdir və əsasən bir şeyin, hadisənin, insanın və ya prosesin dəyərini, əhəmiyyətini, keyfiyyətini müəyyən etmək, ölçmək, müqayisə etmək və ya mühakimə etmək prosesini ifadə edir. Sadəcə bir rəqəmlə ifadə olunan bir qiymət deyil, həm də keyfiyyət, fayda və ya əhəmiyyət baxımından hərtərəfli bir təhlili əhatə edir.
Qiymətləndirmə müxtəlif sahələrdə geniş tətbiq olunur. Təhsildə tələbələrin biliyinin, bacarıqlarının və nailiyyətlərinin ölçülməsində, iqtisadiyyatda aktivlərin, layihələrin və biznesin dəyərinin hesablanmasında, tibbdə xəstənin vəziyyətinin qiymətləndirilməsində və s. istifadə olunur. Hər bir sahədə qiymətləndirmə meyarları və üsulları fərqli olsa da, ümumi məqsəd obyektin və ya hadisənin müəyyən kriteriyalara əsasən dəyərinin müəyyənləşdirilməsidir.
Qiymətləndirmənin obyektiv və subyektiv tərəfləri mövcuddur. Obyektiv qiymətləndirmədə əsasən kəmiyyət göstəriciləri və konkret meyarlar üstünlük təşkil edir (məsələn, bir məhsulun çəkisi, hündürlüyü, gücü). Subyektiv qiymətləndirmədə isə şəxsi rəy, təcrübə və baxış bucağı önəmli rol oynayır (məsələn, bir əsərin bədii dəyərinin qiymətləndirilməsi). Əslində, çox zaman obyektiv və subyektiv meyarlar bir-birini tamamlayaraq daha dolğun və əhatəli bir qiymətləndirməni təmin edir.
Maraqlı bir məqam odur ki, qiymətləndirmənin nəticələri həm müsbət, həm də mənfi ola bilər. Mənfi qiymətləndirmə bir çox hallarda inkişaf üçün bir təkan rolunu oynayır, çatışmazlıqların aşkarlanmasına və problemlərin həllinə yönəldilən addımların atılmasına səbəb olur. Beləliklə, qiymətləndirmə sadəcə bir proses deyil, həm də inkişaf və təkmilləşmə üçün əsas vasitədir.