Qul-qaravaş sözü Azərbaycan dilində əsasən "toplaşmış xidmətçilər, nökərlər, xidmətkarlar kütləsi" mənasında işlənir. Lüğətlərdə sadəcə "top" və ya "nökərlər, xidmətçilər" kimi qısa izahı olsa da, bu sözün daha zəngin bir məna çalarına malik olduğunu demək olar. "Qul" sözü burada həqiqi mənada köləlik münasibətlərini deyil, daha çox tabeçilik və xidmətə işarə edir. "Qaravaş" isə bir çoxluğunu, yığcam bir qrup halını bildirir. Beləliklə, "qul-qaravaş" ifadəsi sayca çox, eyni zamanda, bir məqsəd ətrafında toplaşmış, bir liderə (bu misalda Hacı Murada) xidmət edən xidmətçilər ordusunu təsvir edir. Bu, sadəcə xidmətçilər deyil, daha çox hörmət və ehtiramla yanaşılan, amma hələ də tabeçilik münasibətlərinin qorunduğu bir qrupdur.
Hacı Murad nümunəsindəki istifadəyə diqqət etsək, "Yanında qul-qaravaş ilə qonaqlığa gedəndə..." ifadəsi, Hacı Muradın nə qədər varlı və nüfuzlu olduğunu vurğulayır. Çünki onunla birlikdə gedən çoxlu sayda xidmətçi varlığı, onun yüksək sosial statusunun və sərvətinin göstəricisidir. Bu, sadəcə bir qonaqlıq deyil, güc nümayişi və özünün böyüklüyünü göstərmək üçün bir fürsətdir. Arvadların Hacı Murada həsrət qalması da onun cazibədarlığı və öz ətrafında topladığı bu nüfuzlu xidmətçi ordusunun yaratdığı təəssüratın gücünü göstərir.
Yekun olaraq, "qul-qaravaş" sözü sadə bir "top" mənasından daha əhatəlidir. Bu, tarixi və sosial konteksti özündə əks etdirən, güc, sərvət və nüfuz anlayışlarını da əhatə edən maraqlı bir leksik vahiddir.