Müdriklik (ərəb. حكمة - ḥikma) anlayışı sadəcə "böyük ağıl və dərrakə sahibi olma" kimi dar mənada izah edilməkdən daha geniş və çoxcəhətli bir məna kəsb edir. Lüğətlərdəki "ağıllılıq" ifadəsi müdrikliyin yalnız bir tərəfini əks etdirir. Müdriklik, uzun illər ərzində toplanmış zəngin təcrübə, dərin düşüncə, geniş dünyagörüşü və həyatın müxtəlif aspektlərinə dair dəqiq anlayışın birləşməsidir. Sadəcə ağıllı olmaq deyil, əldə edilən biliyi həyata tətbiq etmək, həyati qərarlar qəbul etmək, mürəkkəb vəziyyətlərdə düzgün yol tapmaq və müdrik qərarlar vermək bacarığıdır.
Müdriklik, ağıldan daha çox dərin bir anlayış tələb edir. Ağıl, problemi həll etmək üçün məntiqi düşünmək qabiliyyətidirsə, müdriklik bu məntiqi düşüncəni həyatın mənəvi və etik tərəfləri ilə birləşdirir. Müdrik insan yalnız məsələni həll etmir, həm də bu həllin uzunmüddətli nəticələrini və ictimai, mənəvi əhəmiyyətini düşünərək hərəkət edir. O, həyatın dəyişkənliyini, qarşılaşacağı çətinlikləri və hər hadisənin ikiüzlülüyünü dərk edir və buna uyğun olaraq hərəkət edir.
Misal üçün, "Zeynəb diribaşlığı və müdrikliyi ilə ata-anasının heyrətinə səbəb olardı" cümləsində müdriklik, Zeynəbin sadəcə ağıllı və çevik olmaması, həm də vəziyyətləri düzgün qiymətləndirmək, qərarlarını həyat təcrübəsinə əsasən vermək və bu qərarların nəticələrini dərk etmək bacarığını göstərir. Bu, onun ağılının, dərk etməsinin və yaşamaq bacarığının birliyidir.
Müdriklik, əldə edilən bilik və təcrübənin nəticəsidir. Bu keyfiyyət zamanla formalaşır və müxtəlif həyati təcrübələr, uğursuzluqlar və nailiyyətlər əsasında inkişaf edir. Ona görə də müdrikliyi qısa müddətdə əldə etmək mümkün deyil. Müdriklik həm də özünü tanıma, başqalarını anlama və həyatın dərin mənasını axtarmaq qabiliyyətini özündə ehtiva edir.
Nəticə olaraq, müdriklik yalnız "böyük ağıl və dərrakə" olmaqdan daha çoxdur. O, bilik, təcrübə, məntiq, etik düşüncə və həyat fəlsəfəsinin birləşməsidir və insanın həyatda müvəffəqiyyətə nail olması və düzgün qərarlar qəbul etməsi üçün vacib bir keyfiyyətdir.