Sər-sahman sözü Azərbaycan dilində geniş mənada "səliqə, qayda, nizam" mənasını bildirir. Lakin bu məna sadəcə fiziki əşyaların düzülüşünə deyil, həm də mənəvi, sosial və ya abstrakt sahələrə şamil oluna bilər. Sözün əsasını təşkil edən "sər" (səliqəli, düzülmüş) və "sahman" (yer, məkan, ərazi) komponentləri birlikdə "düzgün yerləşdirilmiş əşyalar, nizama salınmış məkan" kimi daha geniş bir məna ifadə edir. Bu səbəbdən, "sər-sahman" sadəcə "səliqə" sözünün sinonimi kimi deyil, daha geniş, təşkilatlılıq və nizamiyyəti əhatə edən bir anlayış kimi qəbul edilməlidir.
Məsələn, "üst-başını sər-sahmana salmaq" ifadəsi yalnız paltarların düzləndirilməsini deyil, həm də xarici görünüşün, ümumi təmizliyinin təmin edilməsini bildirir. "Otaqda sər-sahman yaratmaq" ifadəsi isə sadəcə əşyaların düzləndirilməsindən kənara çıxaraq, otağın ümumi görünüşünün gözəl və rahat olmasına yönələn bir fəaliyyəti ifadə edir. Hətta "evin sər-sahmanı" deyərkən, sadəcə mebelin və əşyaların yerləşməsi nəzərdə tutulmur; evdəki ümumi təmizlik, qayda-qanun, ailənin həyat tərzi də nəzərə alınır.
Sözün mənşəyinə gəlincə, "sər" sözü fars mənşəli olub, "səliqəli, düzgün" mənasını verir. "Sahman" isə türk mənşəli olub, "yer, məkan, ərazi" mənalarını ifadə edir. Bu iki komponentin birləşməsi ilə yaranan "sər-sahman" sözü, Fars və Türk dillərinin qarşılıqlı təsirinin gözəl bir nümunəsini təşkil edir.
Ümumiləşdirərək deyə bilərik ki, "sər-sahman" sözü fiziki məkandan tutmuş sosial münasibətlərə qədər geniş bir kontekstdə istifadə oluna bilən çox mənalı bir sözdür. Onun mənası hər zaman kontekstdən asılı olaraq dəqiqləşdirilməlidir.