Mənası: Object-Oriented - Obyekt yönümlü
İzah: OO, proqramlaşdırmada istifadə olunan bir proqramlaşdırma paradiqmasıdır. Bu paradiqmada proqramın əsas vahidi obyektdir. Obyekt isə özündə məlumatları (xassələr) və bu məlumatlar üzərində əməliyyatları (metodlar) birləşdirən bir vahiddir. OO proqramlaşdırma, real dünyadakı obyektlərin modelləşdirilməsinə əsaslanır və mürəkkəb proqramların daha modul, təkrar istifadə olunan və asanlıqla idarə olunan şəkildə yazılmasına imkan verir.
Əsas Konsepsiyalar:
- Obyekt (Object): Məlumatları (xassələr) və əməliyyatları (metodlar) özündə birləşdirən bir vahid.
- Sınıf (Class): Oxşar obyektlərin ümumi xüsusiyyətlərini və davranışlarını təsvir edən bir şablon.
- Miras (Inheritance): Bir sinifin digər sinifdən xüsusiyyətləri və metodlarını miras alması prosesi. Bu, kodun təkrar istifadəsinə və genişləndirilməsinə imkan verir.
- Polimorfizm (Polymorphism): Eyni adlı metodun fərqli siniflərdə fərqli şəkildə işləməsi qabiliyyəti. Bu, kodun daha çevik və genişləndirilməsinə imkan verir.
- Kapsula (Encapsulation): Məlumatların və metodların bir obyekt daxilində gizlədilməsi prosesi. Bu, məlumatların təhlükəsizliyini və kodun modul olmasını təmin edir.
- Abstraksiya (Abstraction): Obyektin yalnız vacib xüsusiyyətlərinin göstərilməsi və əhəmiyyətsiz detalların gizlədilməsi.
İstifadə Sahələri:
- Proqram Mühəndisliyi: Müxtəlif proqram sistemlərinin yaradılması (veb tətbiqləri, masaüstü proqramlar, mobil tətbiqlər və s.)
- Kompüter Elmləri: Proqramlaşdırma dillərinin və paradiqmalarının öyrənilməsi və tədqiqi.
- İnformasiya Texnologiyaları: Məlumat bazaları, əməliyyat sistemləri və digər İT sistemlərinin inkişafında.
- Oyun İnkişafı: Oyunların yaradılması və proqramlaşdırılmasında geniş istifadə olunur.