Avazat (fars. "avaz" sözünün cəm halından) orta əsr Yaxın Şərq musiqi ənənələrində, xüsusilə də klassik Türk və İran musiqisində istifadə olunan bir termindir. "Avaz" tək başına "səs, nəğmə, melodiya" mənasını verərkən, "avazat" daha geniş bir məna kəsb edir.
Əslində "avazat", bir musiqi əsərinin əsasını təşkil edən və son altı pərdənin (maqamın) əsas melodik xüsusiyyətlərini müəyyən edən, müxtəlif modal elementlərin birləşməsindən ibarət bir melodik silsilədir. Beləliklə, avazat bir maqamın deyil, bir çox maqamın əsasını təşkil edən ümumi bir melodik nüvə kimi düşünülə bilər. Hər bir avazatın özünəməxsus melodik xüsusiyyətləri, xarakteri və hissiyyat ifadəsi mövcuddur.
Avazatlar, müxtəlif maqamların inkişafı və təsnifatında mühüm rol oynamış, musiqiçilərə müxtəlif maqamların harmonik və melodik əlaqələrini daha yaxşı başa düşməyə və onları bir-biri ilə birləşdirməyə imkan vermişdir. Bu mənada avazatlar, musiqi sisteminin sütunları kimi təsəvvür oluna bilər. Onlar sadəcə bir melodik ardıcıllıq deyil, həm də müəyyən bir estetik prinsiplərə, hissiyyat ifadəsinə və musiqi dilinin incəliklərinə əsaslanan kompleks bir sistemdir.
Orta əsr Yaxın Şərq musiqi mədəniyyətinin zənginliyi və mürəkkəbliyini əks etdirən avazatlar, müasir musiqi tədqiqatlarında da mühüm yer tutur və bu sahənin daha yaxşı anlaşılması üçün əsas mənbələrdir. Onların tədqiqi, keçmiş musiqi mədəniyyətinin sirrlərini açmağa və bu zəngin irsin davamını təmin etməyə kömək edir.