Başdan-ayağa sözü, əslində "başdan-başa" ifadəsi ilə sinonim olsa da, bir qədər fərqli kontekstlərə malikdir. "Başdan-başa" daha çox bir işin, hadisənin və ya prosesin tamlığını, bütün mərhələlərini əhatə etdiyini bildirir. Məsələn, "kitabı başdan-başa oxudum" deyəndə, kitabın bütün səhifələrini oxuduğumuzu ifadə edirik.
"Başdan-ayağa" isə daha çox fiziki və ya metaforik bir tamlığı, bütövlüyü ifadə edir. Bu ifadə, bir varlığın bütün hissələrini, hər bir detalını əhatə edən bir təsvir yaradır. Nəsiminin misalında olduğu kimi, "başdan-ayağa külli-vücudum oda yandı" ifadəsi, şairin bədəninin hər tərəfinin, hər hüceyrəsinin yanma hissi ilə dolu olduğunu ifadə edir. Bu, sadəcə yanmanın baş verməsi deyil, bütöv bir varlığın təsirə məruz qalmasını göstərir.
Nurcahanın sözlərindəki "başdan-ayağa sirr dağarcığıyam" ifadəsi isə daha metaforik bir məna daşıyır. Bu, Nurcahanın özünün başdan-ayağa, hər hərəkət və sözünün, hətta düşüncəsinin də bir sirr olduğunu, gizli mənalar ehtiva etdiyini göstərir. Beləliklə, "başdan-ayağa" ifadəsi burada daxili bir bütövlüyü, gizli bir məzmunu ifadə edir.
Qısaca, "başdan-ayağa" ifadəsi "başdan-başa"nın daha əhatəli və hissiyyatlı bir əvəzedicisi olaraq qəbul edilə bilər. O, sadəcə bir prosesin tamlığını deyil, həm də bir varlığın bütövlüyünü, həm fiziki, həm də metaforik mənada ifadə edə bilir. Bu ifadənin istifadə edildiyi kontekstdən asılı olaraq mənası daha dərin və çoxşaxəli ola bilər.