Bütçü sözü, Azərbaycan dilinin izahlı lüğətlərində sadəcə "büt qayıran, büt satan" kimi izah olunsa da, bu tərif onun zəngin mənasını tam əks etdirmir. Əslində "bütçü" sözü, yalnız bir ticarətçi kimi deyil, həm də özünəməxsus bir sosial və mədəni konteksti əks etdirən bir termindir.
Tarixi kontekstdə, bütçülər sadəcə büt satmaqla məşğul olanlar deyildilər. Onlar, həm də o dövrün inancları və ritualları ilə sıx bağlı olan, bütlərin hazırlanması, təmiri və onlara aid olan mərasimlərdə iştirak edən şəxslər idi. Bütçülərin bilik və bacarığı yalnız ticarətlə məhdudlaşmır, onlar həm də müəyyən dərəcədə dini rəhbərlik funksiyasını yerinə yetirirdilər. Bəlkə də, bütlərin simvolik mənasını anlayan və onları hazırlamaq üçün xüsusi bacarığa sahib olan şəxslər idi.
Bütçülərin sosial mövqeyi də maraqlıdır. Bir tərəfdən, onlar adi ticarətçilər kimi görünə bilərdilər. Digər tərəfdən, bütlərlə bağlı olan mistik və dini aura onlara müəyyən bir hörmət və ya ehtiram da qazandıra bilərdi. Onların icma həyatında tutduğu yer, bütlərə olan inancın gücü ilə müəyyən olunurdu.
Müasir dövrdə isə, "bütçü" sözü daha çox metaforik mənada istifadə oluna bilər. Məsələn, müasir cəmiyyətdə "büt" kimi qəbul olunan şeylərə (məsələn, pul, şöhrət, nüfuz) pərəstiş edən və ya onları satan şəxslər üçün də bu termin işlədilə bilər. Beləliklə, "bütçü" sözü tarixi kontekstindən çıxaraq, daha geniş və simvolik bir məna da kəsb edir.
Yol kənarında bütçü dükanı, qanbur bir ixtiyar əlində böyücük bir büt yonur... Bu misal, bütçünün həm sənətkar, həm də ticarətçi olduğunu, həm də o dövrün mədəni və dini həyatının ayrılmaz bir hissəsi olduğunu göstərir.