Depo [fr. dépôt] sözü, əsasən dəmir yolu ilə bağlı olaraq, vaqon və lokomotivlərin saxlanması, təmiri, baxımı və təftişi üçün nəzərdə tutulmuş xüsusi təchiz olunmuş bir ərazini, kompleksi və ya binanı ifadə edir. Sadəcə bir dayanacaq deyil, həm də geniş miqyaslı texniki xidmət mərkəzidir. Burada həm kiçik təmir işləri (məsələn, əyləc sisteminin yoxlanılması, təkərlərin yağlanması), həm də daha mürəkkəb təmir və bərpa işləri (məsələn, mühərrikin təmiri, vaqonların yenidən rənglənməsi) aparılır.
Depo, dəmir yolunun əsas infrastruktur elementlərindən biridir və onun effektiv fəaliyyəti üçün mühüm rol oynayır. Vaqon və lokomotivlərin təhlükəsizliyinin və istismar müddətinin uzadılması, sərnişin və yük daşınmasının fasiləsizliyinin təmin edilməsi depo əməkdaşlarının peşəkarlığı və deponun təchizatından birbaşa asılıdır. Müasir dəmir yolu depo kompleksləri, avtomatlaşdırılmış sistemlər, müasir avadanlıqlar və yüksək ixtisaslı mütəxəssislərlə təchiz olunur.
Etimoloji cəhətdən, "depo" sözü fransız dilindən götürülmüşdür və "qoymaq", "yerləşdirmək" mənasını verir. Bu, sözün mənasını daha yaxşı başa düşməyə kömək edir, çünki depo, vaqon və lokomotivlərin müəyyən bir müddətə "qoyulduğu", saxlandığı və təmir edildiyi bir yerdir. Bu gün "depo" termini, dəmir yolundan əlavə, digər sahələrdə də, məsələn, avtobus depo, yanacaq depo, anbar kimi, oxşar mənalarda istifadə olunur, lakin əsas məna hər zaman saxlama, təmir və təchizatı əhatə edir.
Misal olaraq verilən “Dəmiryol deposunda da işi buraxıb tətilə başladılar” cümləsində, depo işçilərinin kollektiv şəkildə işdən çıxmaları və tətilə çıxmaları və bunun dəmir yolu sisteminə təsirini göstərir. Bu, deponun dəmir yolu sistemindəki mühüm rolunu bir daha vurğulayır.