Didaktik (yun. διδακτικός - didaktikos - təlimverici) sifəti təhsil, tərbiyə və öyrənmə ilə sıx bağlıdır. Sadəcə məlumat verməkdən daha çox, əxlaqi dəyərləri, həyati bacarıqları və ya müəyyən bilikləri aşılamaq məqsədi daşıyır. Didaktik əsərlərin əsas xüsusiyyəti, bədii ifadə vasitələrindən istifadə edərək, oxucuda (və ya dinləyicidə) müəyyən davranış və ya düşüncə tərzinin formalaşmasına yönəlməsidir.
Didaktik əsərlər yalnız uşaqlar üçün deyil, həm də böyüklər üçün yaradıla bilər. Məlumatın çatdırılma üsulu əsərin didaktik xarakterini müəyyən edir. Bu, açıq-aşkar nəsihət şəklində ola bilər, ya da daha incə, simvolik və ya bədii üsullarla ifadə oluna bilər. Məsələn, bir didaktik hekayə, həqiqi hadisələrdən daha çox, müəyyən bir dərsin vurğulanması üçün istifadə oluna bilər.
Didaktik əsərlərə misal olaraq, əxlaqi dəyərləri vurğulayan uşaq nağıllarını, müəyyən bir peşəni və ya həyat tərzinin üstünlüklərini təsvir edən romanları, tarixi hadisələri müəyyən bir ideoloji prizmadan şərh edən əsərləri və ya elmi bilikləri sadə və anlaşıqlı şəkildə izah edən kitabları göstərmək olar. "Didaktik roman" və "didaktik hekayə" terminləri bu janrların əsas xüsusiyyətlərini - həm bədii dəyəri, həm də tərbiyəvi məqsədini - əks etdirir.
Didaktik əsərlərin təsiri həmişə müsbət olmaya bilər. Bəzi hallarda, həddindən artıq açıq-aşkar nəsihət və ya təlqin oxucu üçün cansıxıcı və səmərəsiz ola bilər. Uğurlu didaktik əsər oxucunun ağlına və qəlbinə zərifcə təsir edərək, onun özünün dərsin çıxarmasına imkan verən əsərlərdir. Bu səbəbdən, didaktik əsərlərin yaradılması xüsusi bədii bacarıq və ustalıq tələb edir.