Fərd sözü Azərbaycan dilində "ayrıca adam, şəxsiyyət" mənasında işlənir. Bu, sadəcə bir insan olmanın xaricində daha geniş bir məfhumdur. Fərd, özünəməxsus xüsusiyyətləri, təfəkkürü, duyğuları, təcrübələri və iradəsi ilə digərlərindən fərqlənən, özünəməxsus bir varlıqdır. Onun öz müstəqil düşüncə tərzi, dünyagörüşü və həyata baxışı vardır. Bu baxımdan fərd, yalnız bioloji bir varlıq deyil, həm də sosial və mənəvi bir varlıqdır. Cəmiyyətin təsiri altında formalaşsa da, özünün unikal şəxsiyyətini qoruyub saxlayır.
Fərd anlayışı müxtəlif fəlsəfi və sosioloji təlimlərdə müxtəlif şəkildə şərh olunur. Bəzi fəlsəfi məktəblər fərdi cəmiyyətdən üstün tutur, bəziləri isə cəmiyyətin fərd üzərində təsirini vurğulayır. Ancaq ümumi bir fikir var ki, fərd cəmiyyətin əsas təşkil edən elementidir və cəmiyyətin inkişafı fərdlərin inkişafından asılıdır.
Misal olaraq, şeirdəki "fərd" anlayışı, öz haqqını müdafiə edən, haqq səsi qaldıran, ədalət uğrunda mübarizə aparan, özünəməxsusluğunu qoruyan bir şəxsiyyəti təmsil edir. "Haqqa ixlas ilə meydanə girən fərd olmaz" misrası da bu fikri daha da gücləndirir. Yəni, ədalətsizliyə qarşı çıxmayan, susan, passiv bir şəxs həqiqi fərd sayılmır. Fərd olmaq passivlik yox, aktiv, müstəqil və məsuliyyətli bir mövqedir.
Beləliklə, fərd anlayışı, sadəcə bir "ayrıca adam" mənasından daha geniş bir məfhumdur. Bu, unikal xüsusiyyətləri, özünəməxsusluğu, iradəsi və cəmiyyətdəki rolunu özündə birləşdirən bir varlıqdır. Fərd, həm öz həyatının, həm də cəmiyyətin taleyinin müəyyən edilməsində aktiv rol oynayan bir şəxsiyyətdir.