İradsız sifəti, əşyanın, hadisənin və ya əməlin heç bir nöqsan, qüsur, çatışmazlıq və ya eybəcərlik daşımamasını bildirir. Tamlıq, mükəmməllik və kamilliyi ifadə edir. Əşyanın, əsərin və ya işin öz mahiyyətində heç bir iradın, mənfi cəhətin olmaması onun iradsız olduğunu göstərir. Bu, mütləq olaraq fiziki bir mükəmməllik deyil, həmçinin mənəvi, estetik və ya funksional mükəmməllik ola bilər.
Məsələn, "iradsız iş" ifadəsi hər mərhələdə diqqətlə aparılan, səhv və nöqsanlardan azad, yüksək keyfiyyətə malik bir işi bildirir. "İradsız əsər" isə sənət əsərinin, məsələn, bir rəsmin, heykəlin və ya ədəbi əsərin, tamlığı, uyğunluğu, tərkibinin və üslubunun mükəmməl olması, hər hansı bir qüsurdan azad olması deməkdir. Bununla yanaşı, "iradsız əsər" sözü yaradıcının öz sənətindəki ustalaşmasını da əks etdirə bilər.
Lüğətdə qeyd edildiyi kimi, "iradsız adam olmaz" ifadəsi isə insan həyatının və fəaliyyətinin mükəmməl olma ehtimalının qeyri-mümkünlüyünü ifadə edir. İnsan təbiətinin qeyri-kamilliyi, səhvlərə meyilli olması, qərarlarda səhv etmə ehtimalı, özündə çatışmazlıqların olması onu mükəmməl "iradsız" adlandırmağa imkan vermir. Bu məqamda "iradsız" sözü ideal, hər cəhətdən mükəmməl bir insan obrazı yaradır, lakin bu obraz yalnız ideal olaraq qalır.