Qanlı sifəti əsasən iki əsas mənada işlənir: birincisi, fiziki olaraq qana batmış, qanla bulaşmış mənasında; ikincisi isə, daha məcazi olaraq, şiddətli, qan tökülməsi ilə əlaqədar, qanlı hadisələrlə dolu mənasında.
Birinci mənada "qanlı paltar", "qanlı əllər", "qanlı izlər" kimi ifadələr qanın fiziki təmasını, əşya və ya bədəndə qalmış izləri ifadə edir. Bu mənada qanlı sözü sadəcə bir təsvir vasitəsidir və hadisənin səbəbini və ya mahiyyətini əks etdirmir. Məlumat verən, neytral bir xarakter daşıyır. Misal olaraq, "Qanlı paltar" ifadəsi sadəcə paltarın qanla ləkələnmiş olduğunu bildirir. Həmin paltarın necə və nədən qanlandığı haqqında məlumat verməyə bilər.
İkinci mənada isə "qanlı döyüş", "qanlı inqilab", "qanlı hadisələr", "qanlı tarix" kimi ifadələrdə qan tökülməsi ön plana çıxır və sözün məcazi, emosional yükü artır. Bu halda "qanlı" sözü hadisənin şiddətli, faciəli, insan qırğını ilə müşayiət olunduğunu vurğulayır. Bu mənada söz sadəcə bir təsvir deyil, həm də qiymətləndirmə ifadə edir. Misal olaraq, "Qanlı inqilab" ifadəsi inqilabın qan tökülməsi ilə müşayiət olunduğunu və bu qırğın elementinin inqilabın xarakterik xüsusiyyəti olduğunu bildirir.
Verilən misalda "Fəhlələrdən bir neçə nəfəri Qurbanın qanlı cənazəsini kazarmaya gətirirlər" cümləsində "qanlı" sözü həm fiziki (cənazənin qanla bulaşmış olması) həm də məcazi (Qurbanın ölümünün şiddətli bir hadisənin nəticəsi olduğu) mənada işlənir. Bu, kontekstin əhəmiyyətini göstərir. Qanlı sözünün dəqiq mənası hər zaman kontekstdən asılıdır.