Lal-kar sözü Azərbaycan dilində həm danışmaq, həm də eşitmək qabiliyyətinin olmamasını ifadə edən bir sifətdir. Bu, sadəcə səs çıxarmamağı və eşitməməyi deyil, daha geniş bir mənada, səs əlaqəsinin tam olmamasını bildirir. Lal-karlıq, duyğu orqanlarından olan qulaq və səs tellərinin düzgün işləməməsindən yaranan bir əlilliydir və bu əlilliyə səbəb olan bir çox faktorlar mövcuddur – genetik amillər, doğuş zamanı baş verən problemlər, xəstəliklər və ya travmalar.
Lal-kar insanların ünsiyyət qurmaq üçün istifadə etdikləri əsas vasitə əl jestləri və işarələr dilidir. İşarələr dili, sözləri əl hərəkətləri ilə təsvir edən və tam hüquqlu bir ünsiyyət vasitəsi olan mürəkkəb bir sistemdir. Dünyanın müxtəlif yerlərində fərqli işarələr dilləri mövcuddur, lakin bunların hamısı əsas prinsipləri bölüşürlər. Lal-karların cəmiyyətə inteqrasiyası üçün işarələr dilinin öyrənilməsi və yayılması son dərəcə əhəmiyyətlidir.
“Lal-kar” sözü bəzən istifadə mənasında da işlədilir. Məsələn, “Lal-karlar məktəbi” ifadəsi eşitmə və danışma əlilliyi olan uşaqların təhsil aldıqları xüsusi təhsil müəssisələrini bildirir. Bu məktəblərdə uşaqlara xüsusi tədris metodları tətbiq olunur və onlar işarələr dili, dodaq oxuma və digər ünsiyyət vasitələrini öyrənirlər. Bu cür məktəblərin əsas məqsədi lal-kar uşaqların potensialını üzə çıxarmaq, onlara cəmiyyətə inteqrasiya etmək üçün lazım olan bacarıqları aşılamaq və onların tam hüquqlu bir vətəndaş kimi yaşamasını təmin etməkdir.
Lal-kar insanların həyat təcrübəsi, ünsiyyət qurmaq üçün istifadə etdikləri alternativ yollar və yaşadıqları çətinliklər bəzən cəmiyyət tərəfindən düzgün anlaşılmır. Lal-karlığı anlamaq və onlara dəstək olmaq üçün onların mədəniyyətinə, ünsiyyət tərzinə və ehtiyaclarına hörmətlə yanaşmaq və empatiya göstərmək olduqca vacibdir.