Kar-lal: İs. Həm eşitmə, həm də nitq qabiliyyətinin tamamilə və ya qismən itkisi ilə xarakterizə olunan insan. Bu itki doğuşdan ola bilər və ya həyatın müəyyən bir mərhələsində əldə edilmiş bir problem nəticəsində meydana gələ bilər. Kar-lal anlayışı, eşitmə və nitq qabiliyyətlərini tam itirmiş şəxsləri əhatə etsə də, bu qabiliyyətlərdə müxtəlif dərəcələrdə zəiflik yaşayan insanları da özündə birləşdirir. Məsələn, ağır eşitmə itkisi yaşayan və bununla əlaqədar nitq inkişafında problemlər olan şəxs də kar-lal kateqoriyasına aid edilə bilər.
Kar-lal olmaq, ətraf aləmlə ünsiyyət qurmaqda ciddi çətinliklər yaradır. Bu çətinliklərin öhdəsindən gəlmək üçün müxtəlif ünsiyyət vasitələrindən, o cümlədən jest dili, dodaq oxuma, yazı və xüsusi texnologiyalardan istifadə olunur. Kar-lal insanların sosial həyatda tam iştirakı üçün onların ehtiyaclarını qarşılayan xüsusi təhsil və reabilitasiya proqramları vacibdir. Belə proqramlar əsasən, kar-lal uşaqlar üçün əlifba, yazı və oxuma bacarıqlarının inkişafına, jest dilinin öyrənilməsinə və sosial adaptasiyanın təmin edilməsinə yönəlmişdir. "Karlallar məktəbi" kimi ifadə, bu proqramları həyata keçirən təhsil müəssisələrini ifadə edir.
Tarix boyu kar-lal insanların cəmiyyətdəki yeri və onlara olan yanaşma dəyişkən olub. Əvvəllər kar-lal insanlar tez-tez cəmiyyətdən təcrid olunmuş və onların potensialı inkişaf etdirilməmişdir. Lakin, son dövrlərdə kar-lal insanların hüquqlarının müdafiəsi və onların cəmiyyətə inteqrasiyası istiqamətində əhəmiyyətli irəliləyişlər əldə edilib. İnklüsiv təhsil yanaşması sayəsində kar-lal uşaqlar indi əksər hallarda adi məktəblərdə oxuyurlar və bununla da sosial həyata daha asan inteqrasiya edirlər. Müasir texnologiyaların inkişafı da kar-lal insanların həyatını asanlaşdırır, onlara daha səmərəli ünsiyyət vasitələri təqdim edir.