Maddiyyat sözü ərəb mənşəli olub, "maddi, cismani şeylər" mənasını verir. Lüğətlərdə sadəcə "mənəviyyatın əksi" kimi izah olunsa da, maddiyyat anlayışı daha geniş və çoxşaxəlidir. Bu, yalnız əşyaları, cisimləri deyil, həm də onların varlığının, mövcudluğunun əsasını, maddi dünyanı əhatə edən daha geniş bir konsepsiyadır.
Fəlsəfədə maddiyyat, varlığın əsasının yalnız maddədən ibarət olduğunu iddia edən bir fəlsəfi mövqedir. Bu baxımdan, mənəviyyat, ruh, şüur kimi anlayışlar ya maddənin törəmələridir, ya da tamamilə illüziyadır. Materialist fəlsəfə tarixində müxtəlif cərəyanlar mövcud olmuş, hər biri özünəməxsus şəkildə maddənin təbiətini və onunla şüurun əlaqəsini izah etməyə çalışmışdır.
Gündəlik həyatda isə "maddiyyat" termini daha çox əşyalara, var-dövlətə, pul-puluğa olan həddindən artıq marağı, mənəvi dəyərlərdən daha çox maddi şeylərin önə çəkilməsini ifadə edir. Belə bir yanaşma tez-tez tənqid olunur, çünki maddi rifahın təqibinin insanı mənəvi tənəzzülə, münasibətlərdə soyuqluğa, həyatın əsl mənasını itirməyə aparması mümkündür.
Ona görə də, "maddiyyat" sözünün mənasını tam anlamaq üçün həm fəlsəfi, həm də gündəlik həyat kontekstini nəzərə almaq lazımdır. Çünki maddi dünya bizim varlığımızın təməlini təşkil edir, lakin həyatımız yalnız maddi ehtiyacların ödənilməsindən ibarət deyildir. Həqiqi zənginlik maddi və mənəvi dəyərlərin ahəngdar birliyindədir.