Rəvac (ərəbcə رَوَاج - ravāc sözündəndir) sifətidir. Əsas mənası "çox satılan", "tez satılan", "alıcıları çox olan" deməkdir. Lüğətlərdəki "müstərisi çox olan", "çox işlənən", "işə gedən" kimi təriflər bu əsas mənanın müxtəlif kontekstlərdəki əks olunmalarıdır. "İşə gedən" ifadəsi daha çox məcazi mənada işlənir və məhsulun, malın yaxşı satıldığını, tələbatın yüksək olduğunu ifadə edir.
Rəvac sözü, yalnız ticarət sahəsində deyil, daha geniş mənada da işlənə bilər. Məsələn, bir fikrin, ideyanın, əsərin, mədəniyyət hadisəsinin rəvac tapması o deməkdir ki, həmin fikir, ideya, əsər və ya hadisə geniş yayılıb, çox sayda insan tərəfindən qəbul olunur və tələb olunur. Beləliklə, "rəvac" sözü kəmiyyətcə çoxluğunu, populyarlıq dərəcəsini ifadə edir.
Hacı Qara misalında isə "çox rəvac mal" ifadəsi həmin malın çox satılan, alıcılarının çox olduğu mənasını verir. Yəni, Hacı Qaranın söhbət etdiyi mal, çox tələbat olan, tez satılan bir maldır.
Rəvac sözünün sinonimləri arasında "tələbatlı", "satılan", "populyar", "dəbdədə" kimi sözlər göstərilə bilər. Ancaq bu sinonimlərin hamısı rəvac sözünün bütün mənalarını tam əhatə etmir. Məsələn, "dəbdədə" sözü daha çox moda ilə bağlıdır, "rəvac" isə daha geniş bir kontekstdə işlənə bilər.
Cümlə nümunələri:
- Bu il alma məhsulu çox rəvac tapdı.
- Onun yeni kitabı böyük rəvac tapıb.
- Bu mahnı son zamanlar çox rəvacdadır.
- Əvvəllər populyar olmayan bu texnologiya indi böyük rəvacdadır.