Tərbiyələndirilmə: "Tərbiyələndirilmək" fellindən törəmiş isimdir. Lüğətlərdə sadəcə olaraq "tərbiyə olunma" mənasında izah olunsa da, bu anlayış daha geniş və çoxcəhətlidir. Tərbiyələndirilmə, fərdin fiziki, əqli, mənəvi və sosial cəhətdən inkişafının planlı və sistemli şəkildə formalaşdırılması prosesidir. Bu proses, fərdin özünüidarəetmə qabiliyyətinin, etik davranış normalarına riayət etməsinin, sosial mühitə uyğunlaşmasının, mədəni dəyərləri qəbul etməsinin və yaradıcı potensialının inkişafına yönəlib.
Tərbiyələndirilmə, sadəcə olaraq əxlaq qaydalarının öyrədilməsi ilə məhdudlaşmır. O, kompleks bir proses olub, fərdin şəxsiyyətinin formalaşmasında mühüm rol oynayır. Bu prosesdə ailə, məktəb, cəmiyyət və digər sosial institutlar əhəmiyyətli rol oynayırlar. Hər bir tərbiyəedici şəxs fərdin yaş xüsusiyyətlərini, psixi və fiziki imkanlarını nəzərə almalıdır. Tərbiyə prosesinin effektivliyi fərdin motivasiyası, maraqları və şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin nəzərə alınmasından asılıdır.
Tərbiyələndirilmənin əsas məqsədi, fərdin özünüdərkini, özünüqiymətləndirməsini artırmaq, müstəqil düşünmək və qərar vermək bacarığını inkişaf etdirmək, mənəvi-əxlaqi dəyərlərə sahib bir şəxsiyyət kimi formalaşmasına kömək etməkdir. Bu prosesdə müsbət nümunələr, təşviq və cəzaların düzgün tətbiqi vacibdir. Tərbiyələndirilmənin nəticəsi olaraq, cəmiyyət üçün faydalı, məsuliyyətli və vətənpərvər bir fərd yetişir.
Cümlədə işlənmə nümunələri:
1. Uşağın düzgün tərbiyələndirilməsi valideynlərin əsas vəzifəsidir.
2. Müasir təhsil sisteminin əsas məqsədlərindən biri gənclərin hərtərəfli tərbiyələndirilməsidir.
3. Onun tərbiyələndirilməsində müəllimlərin böyük əməyi olmuşdur.
4. Tərbiyələndirilmə prosesi həm ailədə, həm də məktəbdə davamlı olmalıdır.
5. Yüksək səviyyədə tərbiyələndirilmə, fərdin gələcək həyatında müsbət nəticələr verir.