Tərki-dünya sözü ərəb mənşəli olub, "dünyanı tərk etmiş" mənasını verir. İzahlı lüğətlərdə verilən "Bu dünyanın nemətlərindən, zövq və səfasından əl çəkib, o dünyanın eşqi ilə yaşayan adam; asket, münzəvi" tərifi qısadır və sözün bütün mənasını tam əhatə etmir. Daha geniş və dəqiq şəkildə izah etmək üçün sözün kontekstə bağlı olaraq müxtəlif çalarlarını nəzərə almaq lazımdır.
Tərki-dünya, sadəcə dünyəvi nemətlərdən imtina etməklə kifayətlənmir; bu, həyat fəlsəfəsinin kökündən dəyişməsini, dünyəvi məqsəd və istəklərdən tamamilə uzaqlaşmanı ifadə edir. Bu, dünyəvi həyatı rədd etmək deyil, onu "o dünya" üçün bir vasitə kimi qəbul etməməkdir. Tərki-dünya olan şəxs, dünyanın cazibədarlıqlarına qarşı müqavimət göstərərək, mənəvi kamilliyə, Allah yoluna yönəlmişdir. O, dünyəvi var-dövlətə, şöhrətə, nüfuz və gücə maraq göstərmir, bu məqsədlərə nail olmaq üçün səy göstərmir.
Sözün mənası, istifadə olunan kontekstdən asılı olaraq fərqli çalarlar daşıya bilər. Məsələn, "tərki-dünya bir alim" ifadəsi, yalnız dünyəvi var-dövlətdən deyil, həm də elmin tələblərinə uyğun olmayan hər şeydən uzaqlaşdığını bildirir. "Tərki-dünya bir həyat tərzi" deyərkən, bu həyat tərzinin mənfəət əldə etmək əvəzinə mənəvi kamilliyə nail olmaq məqsədini ifadə etdiyini anlayırıq. "O, tərki-dünya həyatı yaşayır" ifadəsi isə şəxsin dünyanın cazibəsindən uzaqlaşaraq, özünü mənəvi inkişafa həsr etdiyini bildirir.
Ümumiyyətlə, tərki-dünya, sadəcə bir söz deyil, bir həyat fəlsəfəsini ifadə edən bir anlayışdır. Bu anlayış, müxtəlif dini və fəlsəfi baxışlarda müxtəlif şəkildə izah edilə bilsə də, əsas mahiyyəti dünyəvi dəyərlərdən imtina edərək, mənəvi kamilliyə can atmaqdan ibarətdir. Asket və münzəvi ifadələri tərki-dünyanın bəzi əlamətlərini əks etdirir, amma onun tam mənasını əhatə etmir. Tərki-dünya daha çox daxili bir hal, ruh halını ifadə edir.