Dövran sözü farsca mənşəli olub, zaman, dövr, çağ, əsr kimi mənaları əhatə edir. Sadəcə "vaxt" demək deyil, daha geniş bir məna kəsb edir. "Dövran" sözü, konkret bir zaman aralığından daha çox, o zaman aralığının xüsusiyyətlərini, hakim olan ruhu, hadisələrin gedişatını, insanların düşüncə və həyat tərzini ifadə edir. Bir növ o dövrün "ruhu"nu, "özünəməxsusluğunu" təsvir edir.
Misal üçün, "Füzuli dövrünün ədəbiyyatı" deyəndə, sadəcə Füzulinin yaşadığı illəri deyil, həm də o illərin ədəbiyyatına, mədəniyyətinə, sosial-siyasi atmosferinə işarə edirik. Yəni, "dövran" sözü tarixi bir zamandan daha çox, bir mədəni-tarixi kontekstin ifadəsidir.
Sözün poetik mənaları da vardır. Şeirlərdə "dövran" tez-tez bədbəxtliyin, əzabın, sevgi həsrətinin və ya əksinə, xoşbəxtliyin, uğurun, sevincin hakim olduğu bir dövrü ifadə etmək üçün işlədilir. "Hər zaman bir aşiqin dövranıdır" misalında olduğu kimi, "dövran" sözü bir insanın, xüsusən də aşiqin, həyatında hökm sürən duyğu və hadisələri təsvir edir.
Qədim fars ədəbiyyatında "dövran" sözünün daha geniş istifadəsi müşahidə olunur. Orta əsr Azərbaycan ədəbiyyatında da, bu söz, zamanın keçməsinin, hadisələrin dövr etməsinin, dəyişmənin və təkrarlanmanın simvoludur. "Dövranın ayinəsi" ifadəsi də bu mənada şairin öz dövrünün, yaşadığı zamanın əksini öz əsərlərində əks etdirdiyini ifadə edir.
Beləliklə, "dövran" sözü sadəcə "vaxt" demək deyil, daha çox tarixi, mədəni, sosial və emosional kontekstin ifadəsidir və poetik istifadəsi ilə də fərqlənir.