Edadı məktəbi, 1917-ci il aprel inqilabından sonra Rusiya imperiyası ərazisində, o cümlədən Azərbaycanda, ibtidai və rüşdiyyə məktəblərindən sonra təhsil pilləsi kimi yaranmış bir təhsil müəssisəsi idi. Bu məktəblər şagirdləri ali təhsil müəssisələrinə - gimnaziya, real məktəb və ya digər ixtisaslaşdırılmış məktəblərə hazırlıyırdı. Edadı məktəbləri, əslində, orta təhsilin bir hissəsi olaraq, şagirdlərin akademik biliklərini daha da inkişaf etdirməyə və ali təhsilə hazırlaşmalarına yönəlmişdi.
Edadı məktəblərinin tədris proqramları ibtidai və rüşdiyyə məktəblərindən daha mürəkkəb və geniş idi. Burada riyaziyyat, fizika, kimya, tarix, ədəbiyyat, coğrafiya kimi fənlər daha dərin şəkildə öyrənilirdi. Proqramın əsas məqsədi şagirdlərin analitik düşüncəsini inkişaf etdirmək, elmi və humanitar biliklərə yiyələnmələrini təmin etmək idi. Beləliklə, edadı məktəbləri, o dövrün təhsil sistemində ali təhsilə keçidin vacib bir körpüsü rolunu oynayırdı.
Maraqlıdır ki, "edadı" sözünün özü də müəyyən tarixi kontekstdə başa düşülməlidir. Bu terminin mənşəyi və tam mənası haqqında müxtəlif fikirlər mövcuddur. Bəzi tədqiqatçılar onu rus dilindəki "подготовка" (hazırlıq) sözü ilə əlaqələndirir, başqaları isə daha qədim türk dillərindəki köklərə istinad edirlər. Hər halda, "edadı məktəbi" termini, öz dövrünün təhsil sistemini və onun xüsusiyyətlərini əks etdirən tarixi bir termindir.
Qeyd etmək lazımdır ki, edadı məktəbləri uzun müddət fəaliyyət göstərməsə də, Azərbaycan təhsil tarixində mühüm rol oynamış, ali təhsilə keçidin keyfiyyətini yüksəltməyə xidmət etmişdir. Onların tədris proqramları və təşkilati quruluşu haqqında daha ətraflı məlumatlar, həmin dövrün arxiv sənədlərini araşdırmaqla əldə edilə bilər.